לראשונה בעפולה: מנהלת נוער עירונית

לראשונה בעפולה הוחלט לאחרונה על הקמת מנהלת נוער עירונית במרכז החדש למנהיגות נוער ברובע יזרעאל. המטרה בהקמת המנהלת: ליצור שיתוף פעולה ואיחוד משאבים של כל הארגונים והגופים העירוניים מכל תחומי העיסוק בבני נוער וצעירים. התוצאה מקווים תביא לשיתופי פעולה שיניבו פרי ויניעו תהליכים טוב יותר, יחסכו משאבים ויגבירו חשיבה יצירתית.
במנהלת התכנסו כל השותפים בפעילות בני הנוער בעיר, והוצגו בפניהם פעילויות המחלקה כשהמטרה היא ליזום שיתופי פעולה ולייצר שולחנות עגולים לחשיבה משותפת ואיגום משאבים. במנהלת השתתפו למעלה ממאה נציגים מכל תחומי העיסוק עם בני הנוער בעיר. מנהלת זו היא פרי יוזמה של אגף צעירים ונוער בראשות עופרית וינברגר ושיתוף פעולה עם מינהל החינוך בראשותו ג'קי ונונו ומפקח מינהל חברה ונוער יגאל לוי.

• שיתופי פעולה בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי

המנהלת נפתחה בסקירה של חנן בן דוד, מנהל מחלקת הנוער ושרון כהן רכזת האירועים שהציגו את תחומי הפעילות של המחלקה והרציונל בשמירה על הרצף בין פעילות הנוער בערב לפעילות הבוקר בבתי הספר, לאחר מכן הוצגו שני נושאים עיקריים בהם בחרה המחלקה לעסוק בשנה הקרובה: חיזוק וקידום תנועות וארגוני הנוער בעיר, ושיתופי פעולה בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי.
מנהלת אגף צעירים ונוער עופרית וינברגר סיכמה: "אני מברכת את קיום המנהלת וההדים הגדולים להצלחתה בקרב כלל המשתתפים. אין לי ספק שחנן ושרון שניהלו את המנהלת ביד רמה יקחו את תוצריה ויישמו עם השותפים במהלך שנת העבודה".

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|