"לפני כמה חודשים הייתי צעירה אלמונית מעפולה – עכשיו אני עומדת על במת מיס יוניברס"

האדרנלין, ההתרגשות והמהלך ההיסטורי שלא יישכח: ניקול רזניקוב מסכמת ל"עמקניוז" את ההשתתפות הבלתי נשכחת בתחרות מיס יוניברס ואומרת: "מצאתי את עצמי שוכבת במיטה ולא ממש מאמינה שזה קורה. זה סיפור מהאגדות שאספר לנכדים שלי בעתיד"

בלילה שבין יום ראשון לשני השבוע נערכה תחרות "מיס יוניברס" בבנגקוק בירת תאילנד לעיניי אלפי צופים באולם ומיליונים נוספים שצפו במשדר ברחבי העולם. כמאה מלכות יופי מכל רחבי העולם השתתפו בתחרות הפופולארית והנוצצת. את ישראל ייצגה מלכת היופי ניקול רזניקוב מעפולה שהרשימה את כל הנוכחים ב'לוק' אצילי ומדהים. בתום התחרות נקבע כי מיס הפיליפינים קטריונה גריי, היא מיס יוניברס לשנת 2018.

"זו חוויה מטורפת ובלתי נשכחת"

"היה לי כיף, נהנתי מכל רגע ואני חושבת שייקח לי כמה שבועות לעכל את החוויה", אמרה רזניקוב ל"חדש בעמק", זמן קצר לאחר התחרות, “אומנם לא זכיתי בתואר, אבל זה לא משנה מאומה את החוויה לה הייתי שותפה. עברתי בימים שקדמו לתחרות חודש מאוד אינטנסיבי, עם המון חזרות, וכל התקופה הזו התגעגעתי מאוד לבן זוגי סאטס חרסונסקי, לכל החברים והחברות בישראל ובעיקר לבני המשפחה ולהורים בעפולה. התגעגעתי גם מאוד לאוכל שלנו ובכלל לכל האווירה בישראל. כללי התחרות אוסרים ליווי כזה או אחר וזה הוביל להתמודדות מאתגרת ולהבנה כי אין כמו ישראל ואין לנו ארץ אחרת- הלכה למעשה. אבל בסופו של יום זו כמובן חווויה מטורפת ובלתי נשכחת, תחושה של וואו אחד גדול. אין לי יכולת לתאר במילים את ההרגשה כשעמדתי על הבמה והציגו אותי כ'מיס יזרעאל' בקולי קולות. זה עשה לי צמרמורת, תחושה שאת מלכת העולם. החוויה הזו תינצר בזכרון שלי כחוויה הכי משמעותית וחזקה בחיי, ממש סיפור מהאגדות שאני בטוחה שאספר לנכדים שלי. רק לפני כמה חודשים הייתי צעירה אלמונית מעפולה ועכשיו אני עומדת על במת מיס יוניברס. במהלך השהייה בתאילנד הייתי שוכבת במיטה ולא ממש מאמינה שזה קורה". יום לפני התחרות זכתה ניקול לחשיפה גדולה בעקבות החלטתה לצעוד על המסלול הזוהר, במוקדמות התחרות, עם מכנסיים בחלק שמוקדש באופן מסורתי – מאז ומתמיד- לבגדי ערב.

רזניקוב שתחגוג בשבוע הבא יום הולדת 19 ויתרה על השמלה המסורתית, ובמקומה עלתה על המסלול עם חליפת מכנסיים בצבעי שחור-לבן – של המעצב הישראלי שי שלום. המהלך הלא שגרתי שלה זכה לתגובות חיוביות ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט השונים, כולל העלאת תמונה לאינסטגרם- של בכירה בהפקת וניהול התחרות. מעבר לכך הצעידה עם החליפה תכניס אותה להיסטוריה הלא כתובה – אך המצולמת- של התחרות.

ניקול רזניקוב בתחרות
ניקול רזניקוב בתחרות

"אין לי יכולת לתאר במילים את ההרגשה כשעמדתי על הבמה והציגו אותי כ'מיס יזרעאל' בקולי קולות. זה עשה לי צמרמורת"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

מה הוביל אותך ללבוש את החליפה המדוברת?

"אני חושבת שבסוף שנת 2018 אישה יכולה לעלות על המסלול עם חליפה ולהראות הכי נשית שאפשר. לא חייבים ללבוש שמלת ערב מיוחדת, אפשר גם אחרת. יש פה סוג של אמירה מקורית, רצון להציג משהו אחר".

איך היו התגובות מיתר הבנות?

"אני חייבת לציין שלכל אורך התחרות לא חשתי שום קנאה סמויה או גלויה מיתר מלכות היופי מרחבי העולם. היינו יחד שעות ארוכות בהרמוניה ועם המון אנרגיות חיוביות. אחרי שלבשתי את החליפה הרגשתי שהיו קצת התלחששויות מצד כמה מהן, בגלל החשיפה העצומה לה זכיתי וכמה בנות חשבו שזה אולי יוביל אותי לזכייה בתואר".

"נותרתי אותה ניקול מעפולה"

לאחר התחרות נותרה ניקול עם אדרנלין במנות גדושות אך למרות גילה הצעיר היא משדרת יציבות ו"רגליים על הקרקע", “למרות כל המיתוסים והקלישאות אין לי שום כוונה להשתנות", אומרת ניקול בנימה חד משמעית, “אני נותרתי אותה ניקול מעפולה, אותה בחורה שהאופי שלה הוביל אותה להצלחות. המשפחה והחברים תמיד היו וגם עתה יישארו במקום הראשון למרות שאני עתה דמות מוכרת. יתרה מכך, אני מרגישה שאני צריכה אותם עכשיו יותר".

הוריה ובן זוגה שנכחו בתחרות נשמעו נרגשים מדבריה של ניקול וציינו כי היא הסבה להם גאווה רבה, מעבר לייצוג בכבוד של מדינת ישראל. “כל התחרות לא הצלחתי לשבת מרוב התרגשות", סיפר סטאס, בן זוגה של ניקול, “מצאתי את עצמי גם מחפש במהלך התחרות חנות פרחים בכדי שאוכל להעניק אותם לניקול בתום האירוע הנוצץ".

מה בנוגע לעתיד? מה התוכניות שלך?

"בחודשים האחרונים, בעקבות הזכייה בתואר מלכת היופי וההשתתפות בתחרות מיס יוניברס אני חושבת המון בכל מה שקשור לעיסוקים העתידיים שלי. יש לי המון רצונות וכיוונים, אבל אני צריכה קצת זמן לעצמי בכדי לעשות סדר במחשבות ובמטרות שלי. אני לא פוסלת השתלבות בעולם היופי ובמקביל אני בטוחה שאשלב גם לימודים אקדמאיים גבוהים. זה חשוב לי בשביל עצמי. אני בת 19 וכל האפשרויות פתוחות בפניי".

ניקול עם הוריה ובן זוגה סטאס חרסונסקי
ניקול עם הוריה ובן זוגה סטאס חרסונסקי

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|