לפני כל המדינה: שבוע הספר 2018 יפתח ב- 'צים סנטר בית שאן'

במטרה לעורר את סקרנות הילדים ולהטמיע בהם את חוויית הקריאה – במרכז המסחרי צים סנטר בבית שאן נערכים לקבל את פניו של שבוע הספר

במרכז המסחרי צים סנטר בית שאן נערכים לקבל את פניו של שבוע הספר 2018 שיתקיים בין התאריכים 6-16 ביוני עם שת"פ מיוחד עם הספרייה העירונית, סטימצקי והמועצה האזורית עמק המעיינות. במטרה לעורר את סקרנות הילדים ולהטמיע בהם את חוויית הקריאה, חגיגות שבוע הספר יתחילו לפני כל המדינה, כבר ביום ראשון הקרוב עם ההצגה "מרק כפתורים" של תיאטרון אורנה פורת ביום ראשון, ה-3.6.18, בשעה 17:30. בהמשך בימי שלישי – רביעי ה- 5-6 ביוני בשעה 17:30 יפתח מתחם קריאה עם הספרייה הניידת. ביום שלישי ה – 5 ביוני בשעה 18:00 יתקיים מופע הרחוב לוקורזון של תיאטרון קוקיה.
'מרק כפתורים' של תיאטרון אורנה פורת להצגות ילדים ונוער : לכפר קטן מגיע קבצן רעב בתקווה לקבל מעט אוכל. להפתעתו אנשי הכפר המסתגרים בבתיהם ומתעלמים ממנו ואפילוזה לזה אינם עוזרים. הקבצן הנווד מחליט לפתוח את ליבם (וגם למלא את קיבתו) – ומבטיח להכין לכל תושבי הכפר מרק מ… כפתורים! הצגת תיאטרון צבעונית, משעשעת ומאתגרת על הכוח שבשיתוף הפעולה, על אחוות הקהילה, ועל ההבנה שאם כל אחד יתרום את חלקו הקטן – יחד אפשר לעשות דברים גדולים, ולשנות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הילדים בקהל עוזרים ל-2 השחקנים לספר את סיפור ההצגה, וכך חווים בעצמם את קסמו של השיתוף, ואת יתרונה של חברה מאוחדת. משך ההצגה: כ-45 דקות גילאים: 4-7

• מרכז מסחר, קניות, בילוי ופנאי

חברת צים סנטרס- פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה. הקבוצה מונה 4 מרכזי קניות בערד, נתיבות, בית שאן ומעלות הכוללים גם משרדים ושירותי קהילה כמו בנקים, קופ"ח ועוד.
צים סנטרס בית שאן הוא מרכז מסחרי פתוח הכולל שירותי מסחר, קניות ובילוי. המרכז מציע תמהיל חנויות אטרקטיבי שכולל את מיטב המותגים והרשתות המובילות. הוא ממוקם בסמוך לגן הלאומי המפורסם, על עורק התנועה הראשי המפגיש את כביש 71 המוביל לת"א במערב ולמעבר ירדן במזרח וכביש 90 המוביל לטבריה וממנה דרך צומת צמח. מפגש דרכים מרכזי זה חושף את המרכז הן לתושבי בית שאן וסביבותיה והן לרבבות הנהגים העוברים בכביש זה מדי יום ויומו ולאלפי מבקרים ומטיילים המגיעים לאזור בדרכם לכנרת ולירדן (כ 40 אלף כלי רכב פרטיים וכ- 32 אלף משאיות).

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|