"לפנינו אתגרים רבים": בצר נבחר לכהונה נוספת

"אני מושיט יד לכול תושבי המועצה, גם למי שלא בחר בי להתאחד יחד – בכדי שנוכל לעמוד באתגרים הגדולים שלנו. זו המועצה של כולם בעבר וגם בחמש השנים הבאות", אמר בצר מיד לאחר בחירתו

במועצה האזורית עמק יזרעאל הסתיימה השבוע אחת ממערכות הבחירות הכי מעניינות באזור, בעיקר בשל הקרב הפיקנטרי בין ראש המועצה המכהן אייל בצר ולימור רגב – שניהם מנהלל. רבות נאמר ונכתב על הקרב בין השניים, אולם בתום ספירת הקלפיות החליטו תושבי העמק להמשיך ולתת אמון לראש המועצה המכהן.
זמן קצר לאחר הבחרו הודה בצר לכל בני משפחתו, לחבריו לדרך, ולפעיליו. בהמשך הוא אמר לתומכיו: “הרגשתי שאתם משפחה אמיתית. חיזקתם אותי ואותנו לקראת האתגרים שעומדים לפתחה של המועצה בשנים הקרובות. ההתגבשות והחיבור נותן לי כוח להתמודד עם אותם אתגרים חשובים. אני מושיט יד לכול תושבי המועצה, גם למי שלא בחר בי להתאחד יחד – בכדי שנוכל לעמוד באתגרים הגדולים שלנו. זו המועצה של כולם בעבר וגם בחמש השנים הבאות. נעשה הכול למען המשך פיתוחו של העמק, עם החלומות והתוכניות שלנו, עם האתגרים ועם ההזדמנויות".
במפגש עובדים חגיגי שנערך יום לאחר הבחירות, אמר אייל בצר לעובדי המועצה: "לפנינו אתגרים רבים ועבודה רבה בשנים הקרובות, לצד עשייה אדירה ושוטפת. בכל פעם ששואלים אותי מה סוד ההצלחה שלי, אמרתי – דוגמא אישית ולדעת לבחור עובדים מצויינים. מודה לכם, על העשייה המבורכת יחד נמשיך קדימה במרץ ובנחישות לטובת העמק ותושביו".

אייל בצר מצביע
אייל בצר בקלפי

"הרווחתי מסע מופלא"

עם פרסום תוצאות האמת וההבנה כי אייל בצר ימשיך לכהן בתפקיד ראש המועצה, כתבה לימור רגב בקיר הפייסבוק שלה: "חברות וחברים טובים מכל קצוות העמק. לא ניצחנו בבחירות אבל הרווחנו המון. הרווחנו קהילה שמודעת יותר מתמיד מה ניצב בפניה ומה נדרש כדי להשיג את מה שאנו מבקשים. אני הרווחתי מסע מופלא בין אנשי ונשות העמק המדהימים שגם הצביעו לי וגם אם לאו, ישארו בליבי לעד. ולכם, המתנדבים והמתנדבות אני אהיה אסירת תודה לעד. על המסירות והאמונה שבלעדיה לא ניתן להשיג דבר. אוהבת את כולכם".

מה שמת במעטפה? לימור רגב, הבוקר
"לא ניצחנו בבחירות אבל הרווחנו המון." לימור רגב

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|