למי פרגנה ח"כ שלי יחימוביץ בעמק? הדיילות השוות של אצולת העמק סחטו הרבה לייקים, פלאש! – רכילות בעמק

באו לפרגן לבננות מעמק הירדן, חברי הכנסת שלי חיימוביץ' ואיתן ברושי שהתארחו באירוע השקת תערוכת צילומים ייחודית של אמן הצילום ארז ביטון, לתערוכה קוראים ועמק – סיפור אהבה" והיא מוצגת בבית גבריאל במסגרת פסטיבל הבננה טעם כנרת המתקיים באזור במהלך חנוכה.

חברת "קלא טנכור" מעודדת את עובדיה להתנדב בעמותות חינוכיות ובתי ספר קיימה עבורם כנס חשיפה במרכז הפיתוח במגדל העמק. מנהלת משאבי האנוש של החברה, ויקי פלטניק: "החברה מחויבת לעזרה ולסיוע לקהילה והיא חרטה על דגלה את קידום החינוך הטכנולוגי". יפה.

השף קונדיטור ברוך דבח ממסעדת ממבו ביקנעם קיים בשבוע שעבר סדנת קונדיטוריה שהתמקדה בהכנת מקרונים. ששת הנשים שהיו בסדנא דיווחו למדור שהן נהנו מאוד ושבבני הזוג שלהן הם המרוויחים הגדולים.

יהודית ממאפיית ליאור

כמעט שיא גינס לסופגנייה הגדולה שאפו במאפיית ליאור

↑ יהודית ממאפיית ליאור מציגה לראווה את הסופגניה הגדולה בעפולה ואת מבחר הסופגניות הנדיר שמוצע לעוברים והשווים ברח' הנשיא

שישי שהיה. רמת הגולן. ניב פייס וחברים יוצאים למסע מאובק עם כלי הרכב המאתגרים שלהם. המון חיוכים זיהינו ברדיוס שלהם…

שני. בוקר. מקלות וניל. עפולה הצלם קובי אוחנה מסיים כמה סידורים וקופץ להתפנק על קפה ומאפה. בכיף.

ביג לייק לדיילות השוות של אצולת העמק

ביג לייק לדיילות השוות של אצולת העמק

עדן כהן והחברות לצוות הדיילות של קומפלקס האירועים "אצולת העמק-אוורסט" בעפולה, אופיר סלמן וחן פרטוש, לקחו רגע של אתנחתא לתמונה משותפת סוחטת מחמאות ולייקים. להלן התיעוד.

• משה שוורץ, האיש והאגדה של העמק לא מוותר על ביקורים במאפיית גבריאל בעפולה. חוץ מהמטעמים שנאפים במקום הוא מאוד מתחבר לשירותיות במאפייה. כמו שצריך.

• יוסי גושן, מנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל הדרים עד לאזור נתב"ג בכדי לקחת חלק בכנס שעסק בנוער בסיכון. על הדרך הוא נפגש עם המון בכירים בתחום וסיכם על מספר שיתופי פעולה

noa

הרקדניות  מדגימות "שפגט" מהו

תלמידות בית הספר למחול "שפגט" ביישוב הקהילתי אחוזת ברק, מפגינות גמישות בשיעור של המורה והכוריאוגרפית ספיר רוזנגברג. הבנות אגב כבר מתכוננת למופע אמצע שנה ולתחרות המחול הארצית בקרית ביאליק.

• עמית, בנו של דרור שינו עלה על מדי צה"ל והצטרף לחטיבת גולני. האבא כמובן היה נרגש מאוד, אבל גאה בבן היקר שלו. בהצלחה.

• משפחת ספיר המורחבת נטשה בשבוע שעבר את בירת העמק והתמקמה לה באחת המסעדות השוות במרינה בהרצלייה. אנחנו יודעים לספר לכם שהם התענגו על התפריט..