ליידי קומפורט הגיעה לעפולה

זורי ולאה מסינגר הביאו לתושבי עפולה והעמקים את מותג נעלי הנוחות האפנתיות והאורתופדיות

זורי ולאה מסינגר ו"כל בו תחביב" הפכו במשך שנים רבות לשם נרדף לציוד ספורט בעיר עפולה.
במשך השנים עברו השניים למחלקה האורתופדית שהיתה חלק בלתי נפרד מהמותג שלהם, ואחרי שנים של החיבור בין הנעליים האורתופדיות והשיווק של נעלי "ליידי קומפורט", החליטו השניים להתמקד בליין נעלי הנוחות האורתופדיות, והיו לראשונים שקיבלו זיכיון מהרשת לפתיחת חנות של "ליידי קומפורט".

כיום מונה הרשת כארבעים חנויות אבל לזורי וללאה יש זכות ראשונים אצל בעלי החברה ותעיד על כך העובדה שבעלי החברה מתכוונים להעתיק את העיצוב המרשים של הסניף של לאה וזורי מסינגר ממרכז העיר עפולה לכל סניפי החברה ברחבי הארץ.
השבוע שוחחתי עם זורי על החנות ועל ההיסטוריה שלו ושל לאה בעיר עפולה,  זורי מספר בסיפוק שילדים שהגיעו אליו לפני שנים מגיעים היום עם הילדים והנכדים לקנות בחנות וזו העדות המרשימה ביותר לדרך שעברו הוא ולאה לאורך השנים.

• הזכיין הראשון של הרשת

"ליידי קומפורט" הוא מותג נעלי הנוחות המוביל בישראל,  הרעיון הוא נעליים אפנתיות בגימור, ביופי ובאיכות של המותגים המובילים בעולם, כשהתוספת של "ליידי קומפורט" היא באיכות האורתופדית שכל כך חשובה היום לכל מי שנועל נעליים.
זורי, שהחוש העסקי המפותח שלו זיהה את הפוטנציאל של המותג של "ליידי קומפורט" הציע לבעלי המפעל שעד אז שיווקו את הנעליים בכמה רשתות, לתת לו זיכיון לחנות של החברה, הבעלים שהיו בקשר עם מסינגר מס' שנים התלהבו מהרעיון וזורי ולאה היו הראשונים לקבל זיכיון לחנות "ליידי קומפורט", בארץ, בעפולה.

כיום רשת הנעליים של "ליידי קומפורט" מונה קרוב לארבעים סניפים ברחבי הארץ אבל עד היום זוכרים במשפחת איבגי, בעלי הרשת, את התרומה של זורי מסינגר להתפתחות הרשת.

זורי מספר: "כשפנינו אליהם וביקשנו את הרעיון הם אמרו לנו שהרעיון עולה במפעל כבר הרבה זמן ואנחנו נהיה הראשונים לקבל את הזיכיון. ההצלחה של החנות בעפולה הביאה אותם להוציא עוד זכיינים והיום הרשת עומדת כבר על כארבעים סניפים. גם העיצוב המושקע שנתנו לסניף בעפולה היה מראשוני החנויות שעוצבו כך בארץ והעיצוב מצא חן מאד חן בעיני הבעלים, והם החליטו שכל החנויות של הרשת בארץ יהיו לפי העיצוב של החנות בעפולה". כאמור זורי ולאה שהחלו את הדרך בחנות במרכז העיר סגרו לאחרונה מעגל וחזרו למרכז העיר עפולה מול כיכר העצמאות עם חנות הרשת "ליידי קומפורט" במרכז העיר.

• זורי המותג

זורי מסינגר הוא מותג בכל מה שקשור לספורט בעפולה, זה מתחיל בקריירה של קרוב ל – 14 שנות משחק בפועל עפולה בכדורגל, כשלצידו משחקים לאורך השנים שמות כמו יוסי הררי, בדרי בר, נמרוד ברין, יוסי שלי ז"ל ועוד.
במקביל, אחרי שירות כמד"ס, למד זורי לימודי הוראת ספורט בוינגייט ולאחר קריירת הוראה קצרה החליט בעקבות משפחתו, שהיתה עצמאית, לפתוח את החנות ברחוב שפרינצק בעיר, זורי אגב הוא יליד העיר עפולה וחי בעיר כבר 70 שנה.

זורי מספר על הדרך שעבר בחנות לאורך השנים: "כל השנים המוטו שלנו היה שהלקוח הוא מעל הכול. תמיד רצינו לתת את השירות הטוב ביותר כדי שהלקוח יצא עם חיוך מהחנות. לא היה לקוח שבא והתלונן על נעל ולא קיבל נעל חדשה, גם אם במקרים רבים הרשת לא הסכימה לפצות אותנו על ההחלפה. כנראה שהשירות הזה והאדיבות הזו השתלמה, כי היום יש מקרים בחנות שהדור השלישי של הלקוחות שלנו מגיע לחנות ומספר איך הם קנו כצעירים והיום הם מביאים את הנכדות לקנות אצל זורי ולאה. השם הזה הפך למותג של שירות, איכות ואמינות והשילוב הנוכחי עם "ליידי קומפורט" משתלב היטב במסורת ארוכת השנים שיצרנו".

כיום מתעסק זורי מלבד החנות במרכז העיר גם בבניית מגרשי ספורט.

לאה מסינגר מ"ליידי קומפורט" עם לקוחה מרוצה
לאה מסינגר מ"ליידי קומפורט" עם לקוחה מרוצה


• נעלי נוחות אופנתיות – "ליידי קומפורט"

כנראה שהמשפחתיות והמסורתיות של משפחת מסינגר קסמה לבעלים של "ליידי קומפורט" מכיוון שהמותג הזה הוא עסק משפחתי שהוקם לפני קצת פחות מ – 50 שנה ע"י אברהם איבגי ז"ל שהקים ביפו, סמוך לשוק הפשפשים, את מפעל הנעליים "נעלי דורית" שלימים הפך למותג הנודע "ליידי קומפורט".
המפעל נודע בזכות ייצור נעליים יוקרתיות שהוזמנו עבור חברות: "המשביר", "גלי", חנויות בכיכר המדינה וגם רשת "נעלי אבנעל" לשעבר.
מאז, חלק מהמותגים נעלמו , אך "ליידי קומפורט" הפך לגאווה בתעשייה הישראלית, מפעל  המעסיק מעל 100 עובדים במפעל הייצור שבאזה"ת ראשון לציון. בשנת 1988 הביא איבגי למפעל שברשותו את המושג נעלי נוחות ששילב בין הנעלים האופנתיות למוצר האורתופדי שהלך ותפס תאוצה.

זורי מסביר את הצלחת המוצר: "לפני השקת ה"ליידי קומפורט", כל מי שהיתה צריכה ללכת עם נעליים אורתופדיות היתה חייבת לקנות נעליים מגושמות ומסורבלות,  השינוי שהביאו במשפחת איבגי עם ה"ליידי קומפורט" הוא בנעליים אופנתיות, יפות, איכותיות ואורתופדיות. הנעליים שאנחנו מוכרים בחנות שלנו הן נעליים לכל אירוע ולכל יציאה באיכות גבוהה, בדגמים של מיטב המעצבים בעולם, בגימור האופנתי ביותר כשלצד זה הנעליים אורתופדיות ובריאות לרגל של מי שדורך על הנעל".

חשוב לציין כי גם כשמרבית השוק עבר לייצר בסין ובמדינות אחרות במזרח, השאירו הבעלים של החברה את הייצור בישראל תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים, ומסתבר שהצרכנית הישראלית היא צרכנית נבונה ומבינה שאת האיכות של "ליידי קומפורט", שום נעל זולה מהמזרח לא תחליף, וכאמור יש נשים שכבר דור שלישי קונות רק את מוצרי המותג ונהנות מנעל יפה איכותית ובריאה.

• החזרה למרכז העיר

זורי מסביר כי ההחלטה לחזור למרכז העיר הוכיחה את עצמה מעל ומעבר למצופה,  לדבריו, קהל הלקוחות הקבוע של המותג "ליידי קומפורט" ושלו ושל לאה רעייתו המשיך להגיע גם לחנות שהייתה באזור התעשייה והוא ממשיך להגיע לחנות במרכז העיר.
לעומת זאת קהל לקוחות מזדמן שמגיע לחנות מתרשם מאוד מהמגוון העשיר ומהחנות המעוצבת ברמות הכי גבוהות, מקבל את השירות הכי טוב ומרחיב את קהל לקוחות החנות הרחב בלאו הכי ומקבל ב"ליידי קומפורט" נעלי נוחות אופנתיות באיכות הגבוהה ביותר ובשירות הטוב ביותר.