ליגה א': מגדל העמק הגיעה לליגה, אסי גלבוע שוקעת

בקרב הדרבי בין שתי המאכזבות של הליגה, ניצחה הפועל מגדל העמק 0:2 את אסי גלבוע שממשיכה לשקוע במקום האחרון בטבלה. רז משולם: "אין תרופות קסם בכדורגל". שחר בן ארי שכבש לזכות מגדל העמק: "חיכינו לרגע הזה הרבה זמן" מאת בוריס שולקין

במשחק הדרבי המקומי כחלק מהשלמת המחזור, נפגשו הפועל מגדל העמק והפועל אסי גלבוע לקרב תחתית. המשחק נפתח עם שער מהיר של החלוץ שחר בן ארי של מגדל העמק שכבש כבר בדקה השמינית את שערו השלישי בכל המסגרות והעלה את המקומיים ליתרון. בדקה ה-59' ניקולאס פלצ'וק מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק 2:0 לזכות מגדל העמק. בעקבות כך אסי גלבוע נשארה במקום האחרון בטבלה, כשמנגד חניכיו של אלי מזרחי עלו אל מעל לקו האדום לראשונה העונה. בשישי תצא אסי גלבוע למשחק חוץ מול מכבי עירוני קרית אתא, ואילו מגדל העמק תארח את הפועל רובי שפירא במגרשה הביתי, וזה לפני משחק אמצע השבוע מול עירוני גדרה מליגה ג' בסיבוב ז' בגביע המדינה. "אין תרופות קסם בכדורגל, לא מגיעים לקבוצה ובתוך שבוע קורים ניסים", רז משולם מאמן אסי גלבוע שמונה בשבועות האחרונים התייחס להפסד של קבוצתו והוסיף, "יש המון עבודה קשה והליגה עוד ארוכה, אני מאמין בשחקנים שהדברים עוד יתחברו".
שחר בן ארי כובש שער היתרון של מגדל העמק סיכם ואמר: "קודם כל ההרגשה שלי בתור שחקן גם לכבוש וגם לנצח היא מצוינת. חיכינו לרגע הזה והיום הצלחנו לעשות זאת ולהרגיש ניצחון ראשון בליגה. אבל כבר ממחר שוכחים אותו יש לנו עוד דרך ארוכה וקשה ואנחנו מוכנים אליה".