ליגה א': מאמן אסי גלבוע התפטר, מגדל העמק נכנסת ללחץ

מאמן אסי גלבוע פאיד חסון נפרד מהקבוצה אחרי שלושה מחזורים בלבד לאחר שהשיג נקודה אחת בלבד. "מקווים שהזעזוע יעזור", אומרים בגלבוע. גם מגדל העמק ממשיכה לאכזב, מה שמעלה את מפלס הלחץ במועדון. מאת בוריס שולקין ואורי דוד 

המחזור השלישי המשיך את פתיחת העונה החלשה של שתי קבוצות האיזור, הפועל אסי גלבוע והפועל מגדל העמק שנחלו הפסד נוסף כל אחת.
הפועל אסי גלבוע התארחה במגרש האתוס חיפה במגרשה הביתי של הפועל רובי שפירא, יש לציין מיד כי זהו ההתמודדות השנייה ברציפות לאחר שבאמצע השבוע שעבר ניצחה רובי שפירא את הקבוצה מחבל התענך 1:0 במסגרת השלבים המוקדמים בליגה א' צפון. המשחק המוקדם של המחזור שנפתח כבר בשעה 11. המשחק נפתח בשליטה של המקומיים, כבר בדקה השביעית העלה החלוץ גל אלקנתי את רובי שפירא ליתרון. בדקה ה-22' קפטן אסי גלבוע, מוחמד פודי מצא את הרשת והשווה את התוצאה. השוויון החזיק דקה אחת בלבד, ליעד מרדכי החזיר את האדומים למשחק לאחר שכבש וקבע 2:1. בתוך תוספת הזמן הוסיף מורדכי שער וקבע את תוצאת המשחק, הפסד חוץ של אסי גלבוע. יממה לאחר ההפסד היה ברור שהקבוצה זקוקה לזעזוע ואכן המאמן פאיד חסון לקח אחריות והתפטר מתפקידו כשהוא צבר נקודה אחת הלבד מתוך 9 אפשריות. "לאחר פגישה בין לירן לפאיד החליט האחרון לקחת אחריות על מצב הקבוצה ולהתפטר. אסי גלבוע מודה לפאיד ומאחלת לו המון הצלחה בהמשך", נכתב בהודעה הרשמית של הקבוצה. השבוע תארח הקבוצה במגרש הביתי את הפועל כפר קנא, אותה מאמן אקס הקבוצה אדהם זועבי שבמשך שנים היה במחלקת הנוער בגלבוע ואף שימש כעוזר מאמן בבוגרים. מגדל העמק, אירחה בביתה את העולה החדשה הפועל בני זלפה. זאת לאחר איבוד הנקודות מול הרצליה שנפרדו ללא הכרעה.
המשחק מול זלפה נפתח עם שער מהיר לזכות האורחים, רשיד עדוי מצא את הרשת לאחר 3 דקות בלבד. המענה של חניכיו של אלי מזרחי הגיע במהרה בדקה השמינית,  החלוץ לידור באבא השווה את התוצאה. בתוך המחצית השנייה בדקה ה-59' אסלאם מוסא שחקן האורחים כבש את השער שהחזיר את היתרון לבני זלפה. בדקה ה-76' נשרק כדור עונשין מ 11 מטרים לזכות  האורחים, בלאל סבע בעט את הכדור פנימה והעלה את קבוצתו ל 3:1. בדקה ה-84' קפטן המקומיים אופק מלול שלח כדור מדוייק לשער היריבה והצליח לצמק ל 3:2. השבוע תצא מגדל העמק למשחק חוץ מול מכבי צור שלום. יש לציין כי בשבוע הבא הקבוצה תשלים את המחזור בגביע מול עירוני טבריה.
במגדל העמק חשים אכזבה גדולה מאוד נוכח העובדה שהקבוצה משחקת כדורגל חיובי אך לא מצליחה לאגור נקודות, מה שמכניס את המערכת ללחץ גדול בהדרגה.