לוהטת: עפולה הביסה 1:4 את אשקלון בדרך למקום השני

רכבת העמק ממשיכה לשעוט קדימה: הקבוצה של יגאל אנטבי העפילה למקום השני בטבלה אחרי תצוגת תכלית בבית, 1:4 מול אשקלון. נתנאל גולדמן: "פתחנו את המשחק לא טוב, אבל חזרנו די מהר ועשינו מהפך אדיר. ליגת העל? נשארים עם הרגליים על הקרקע"

עפולה אקספרס: הקבוצה הלוהטת של יגאל אנטבי ממשיכה את העונה הנפלאה שלה והערב (ב') היא עשתה עוד צעד בדרך לליגת העל. וזאת לאחר שהיא הביסה את הפועל אשקלון בבית בתוצאה 1:4, ולמעשה העפילה למקום השני בטבלה-מקום ממנו מעפילים בתום העונה לליגה הבכירה.
המשחק נפתח דווקא לא טוב מבחינת העפולאים שנקלעו לפיגור מוקדם סוטיריס ניניס (12). אלא שהפועל עפולה הפגינה אופי ענק ועד לירידה להפסקה היא הגיבה עם שלושה שערים: גל קעטבי (22), דור כוכב (39) ויוריצה גרגץ (43). רגע לפני שריקת הסיום אדריאן רוצ'ט הלוהט (8 שערים) כבש את הרביעי לזכות עפולה.
בזכות הניצחון הקבוצה מבירת העמק דילגה על פני נס ציונה, קטמון וכפר סבא והתמקמה במקום השני בטבלה, כשבמאזנה 40 נקודות.
אין ספק כי עפולה נמצאת חזק בתמונה העלייה לליגת העל, כשהיא מרוחקת 3 נקודות בלבד מהמוליכה הפועל נצרת עילית.
הקפטן נתנאל גולדמן אמר תוך כדי החגיגות בחדר ההלבשה: "עשינו ניצחון מרשים ביותר מול יריבה שהיא לא פראיירית בכלל. ליגת העל? למרות התוצאות אנחנו נשארים עם הרגליים על הקרקע. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים להמשיך באותו כיוון ובאותה מגמה. התחלנו את המשחק לא כל כך טוב. ספגנו גול מהיר שהיה סוג של סטירה עבורנו, אבל לשמחתי הקבוצה הפגינה אופי גדול ועשינו מהפך אדיר".
בהנהלה התמוגגו אחרי הניצחון: "עשינו ניצחון אדיר. אנחנו במקום השני. זה בלתי יאמן. מסוג הרגעים שמביאים לך הרבה נחת ושמחה".
בתוך כך, מיד לאחר המשחק שחקני הקבוצה וחברי ההנהלה יצאו להתפנק עם ארוחה במסעדת 'האחוזה'.