לוהטת בארץ הקודש

לכבוד סופ"ש החלטנו לפנק אתכם עם תמונה לוהטת של הדוגמנית ממיאמי, בריטני קול, שקפצה לביקור בארץ הקודש והציגה לראווה גוף מושלם. בנים, נא לא להזיע. צילום: ליאור קלדררו.

 

אבי סבג וספיר בקרוב סבג
אבי סבג וספיר בקרוב סבג

פרק ב' בזוגיות: סמסו מזל טוב למאמן אבי סבג שכרע ברך והציע נישואין למלאך הפרטי שלו, ספיר. להתראות בחופה. צילום: שגיא פלקס-תהילה בעדשה.

 

 

מוצ"ש האחרון, נשנש בעפולה: הבלם ג'ניה ברקמן וחבר קרוב הגיעו לנשנש בכדי להרגיע את הקיבה הריקה. אממממה…כבר בכניסה התיאבון מעט ירד להם אחרי שראו את התור הארוך שהשתרך עד הכביש. לא נעים.

 

יש חיים אחרי הפועל עפולה: שבועיים אחרי שהוא חזר עם משפחתו מנופש קסום ברומניה, פרדי חייט החתים השבוע שוב את הדרכון בדרך לבוקרשט. למקרה שתהיתם, הפעם הוא התעופף עם החבר'ה שלו. יש משהו שאנחנו צריכים לדעת ולא יודעים?

 

תגידו מזל טוב ענק לעו"ד התותח לענייני תאונות דרכים לביא שפרלינג  ורעייתו דפנה שחגגו לאחרונה את הולדת בנם. בקרוב הוא יחנוך את משכנו החדש בעפולה ובינתיים אנחנו מאחלים לו הרבה נחת מהנסיך הקטן.

 

פיני גרשון וחברים מאמנים במסעדת ללה
פיני גרשון וחברים מאמנים במסעדת ללה

↑ מאמן העל, פיני גרשון "נחת" באזורנו לפני מספר ימים והגיע למסעדת הבית שלו בעמק יזרעאל, מסעדת 'ללה' בצומת כפר ברוך. גרשון הגיע להיפגש עם מספר מאמנים מנבחרות ישראל ועל הדרך גם נהנה מפיצה איטלקית טעימה של "ל-פיצה" מבית מסעדת 'ללה'.

 

• השופט המקומי בן שוחט סיפק השבוע סטטוס מעניין בדף הפייסבוק שלו (לא נגענו): "מישהו מוכר מנוי לחדר כושר?".  אם יש לכם מה להציע לאיש והמשרוקית…אתם מוזמנים לפנות אליו בפרטי.

 

• לידיעת הנדל"ניסטים בעמק: המגן הטרי של הפועל עפולה, לירן דנין שנשוי במקרה לעפולאית, ממשיך בחיפושים הקדחתניים שלו אחר דירת קרקע בשכונה המערבית. אם יש לכם מה להציע לבחור אתם מוזמנים להשאיר פרטים במערכת. ותודה מראש.

 

• שחקנית חיזוק: הפועל עפולה בכדורגל השתדרגה עם הספורטרפיסטית המקצועית אפרת גורן-וחנון, שדואגת לשחרר את השרירים התפוסים של הכדורגלנים המפונקים.

 

 

הנהלת עפולה עם ניסן יחזקאל
הנהלת עפולה עם ניסן יחזקאל

פותחים עונה עם תיאבון בריא: דקה אחרי אימון הפתיחה, חברי הנהלת הפועל עפולה לקחו את המאמן החדש ניסן יחזקאל לארוחת בשרים במסעדת "האחוזה". צילום: "בסט בול".

 

לידיעת הבועט אלי בלילתי: אין לנו בעיה שאתה משנה לעיתים קרובות את תמונת הפרופיל שלך בפייסבוק…אבל למה לעשות את זה בשעות הקטנות של הלילה, או ליתר דיוק בשעות הבוקר הדי מוקדמות של הבוקר שאפילו התרנגול עדיין לא התעורר.

 

צדיק נסתר: אם תהיתם מדוע הבועט גיא דיין נעדר מאימון הפתיחה של העונה…אז חשוב לנו לעדכן אתכם שזה בגלל צום י"ז בתמוז. אשרי המאמין.

 

ציפור קטנה לחשה לנו: רגע אחרי שהוא חולל סערה בעמק עם החתמה מרעישה בהפועל עפולה, הרכז המוכשר זיו בן צבי התעופף לכמה ימים של נופש בחו"ל.

 

מברוק לאיתי שכטר: גם קשר מכבי חיפה איתי שכטר יודע שכדאי להשקיע בנדל"ן בעפולה. ציפור קטנה לחשה לנו שהבחור נתן גיחה קצרה לעמק ורכש דירה מפנקת ברובע יזרעאל. למקרה שתהיתם, הבחור קנה את הדירה להשקעה…אז אל תבנו על זה שיהיה לכם שכן מפורסם.