"לגליל ולעמקים דרוש אדם עם חזון יוקד ולהט עשייה"

אופיר טוביאנה מעפולה מתמודד לכנסת על משבצת גליל עמקים – במפלגת הליכוד, “אני סמוך ובטוח שחבריי למרכז הליכוד יתמכו בהחלטתי לצאת למסע שסופו שליחות בכנסת", אמר טבויאנה השבוע. צילום: אלבום פרטי

אופיר טוביאנה מעפולה יתמודד על מקום בכנסת ישראל על משבצת גליל עמקים. את טוביאנה אין צורך להציג בפני חברי מרכז תנועת הליכוד, אשר יבחרו כאמור בקרוב את מועמדם לתפקיד ח"כ גליל עמקים.
טוביאנה נשוי לשני ואב לשישה ילדים, משפטן, עו"ד, מחנך, מנהל בית ספר מוביל, מבקש להציג לדבריו פוליטיקה אחרת, פוליטיקה של ענווה וצניעות, פוליטיקה של שליחות, חפה מכל אינטרס, פוליטיקה למען תושבי הגליל והעמקים, למען תושבי מדינת ישראל. "כשהחלטתי לצאת למסע השליחות ולהתמודד על תפקיד נציג, שליח הציבור, של תושבי העמק והגליל, עמדה לנגד עיניי העשייה רבת השנים למען הכלל, החל מתפקידי כיו"ר אגודת הסטודנטים, דרך פעילות חסד וצדקה למען הנצרכים בחברה, מאמץ עיקש לסייע לנכים ובעלי מוגבלויות, להוביל מהלכים ותהליכים חברתיים במישור האזורי והלאומי ובעיקר הצורך להציב חינוך ערכי, הישגי, משמעותי לדור הבא. כאיש תנועת הליכוד המאמין בערכיה, הלכה למעשה, אני סמוך ובטוח שחבריי למרכז הליכוד יתמכו בהחלטתי לצאת למסע שסופו שליחות בכנסת. חברי מרכז הליכוד הנפלאים, אותם אני פוגש בכל יום בארבע עיניים ובפגישות אישיות, מצומצמות ומורחבות, מבינים כמוני, שלגליל ולעמקים דרוש אדם עם חזון יוקד ולהט עשייה. איש של אנשים, אני נכון, מוכן ומזומן לבצע את השליחות מתוך אהבה, חברות, למען הגליל והעמקים", אמר טוביאנה השבוע.