"לא מפריע לי שצועקים ומקללים ביציע, זה חלק מהאווירה"

לפני כשנתיים היא נתקלה במודעת פרסום בפייסבוק ומאז היא לא מחמיצה אף משחק של הפועל עפולה. תכירו את האוהדת המושבעת אנסטסיה פוטפוב (29), שמספרת בראיון ל"עמקניוז" על האהבה לכדורגל, ההערצה לשוער איקר קסיאס ועל הקללות ביציע. וגם מסבירה מדוע הקבוצה לא בנויה כרגע לעלייה: "קודם צריכים להכין את המגרש ואז לחשוב על ליגת העל". צילום: אלבום פרטי

הפועל עפולה אומנם לא נחשבת לקבוצה ממגנטת קהל, ובכל זאת במשחקי הקבוצה ניתן למצוא כמה אוהדים נאמנים, כאלה שמלווים את הקבוצה במסירות אין קץ לכל פינה בארץ. כזאת היא אנסטסיה פוטפוב, בת 29 מעפולה, שמתייצבת לכל משחקיה של הפועל עפולה, בית וחוץ, בלי קשר לתוצאות ולמזג האוויר.
"לפני כשנתיים ראיתי פרסום בפייסבוק שקרא לאוהדים לבוא ולתמוך בקבוצה. אני זוכרת שזה היה ביום שישי הגעתי למשחק של הקבוצה ומאז פשוט התאהבתי בהפועל עפולה", מספרת אנסטסיה על רומן שניצת לפני כשנתיים עם הקבוצה מבירת העמק.

עד מהרה דאגה אנסטסיה גם להדביק את הוריה (סרגיי ואינה) בחיידק. "אנחנו עוקבים אחרי הקבוצה בדריכות. גם אבא שלי משתדל להגיע לרוב המשחקים. אנחנו מאוד נהנים מזה. אני ממליצה בחום למשפחות להגיע למשחקים. זה פשוט כיף", היא אומרת בהתלהבות.

היא חובבת כדורגל מבטן ומלידה וגם שיחקה כדורגל עד גיל תיכון. "לאורך השנים שיחקתי כדורגל וגם זכיתי בכמה מדליות. אני זוכרת שגם יצא לי להיות בכמה משחקים של עפולה עוד במגרש הנוסטלגי בוולפסון שהיה מצוי בסמוך לבית שלי. אבל אז לא הייתי בתוך זה לגמרי".

 ומה מביא אותך להגיע למשחקי עפולה?

"ראשית, הקבוצה משחקת כדורגל מהנה והשחקנים נראים מחויבים. שנית, יש מתקן ראוי ומזמין שכיף להגיע אליו. בנוסף, אני אוהבת כדורגל וגאה גם בקבוצה שמייצגת את העיר שלי".

 לא מפריע לך כל הקללות ביציע?

"אני אומנם לא משתתפת בזה אבל גם לא כל כך מפריע לי שצועקים ומקללים. בסך הכל זה חלק מהאווירה. יש אנשים שבאים לשחרר ולפרוק תסכולים וזה גם בסדר".

 מי השחקן הכי אהוב עלייך בעולם?

"השוער איקר קסיאס".

 ומי השחקן הכי אהוב עלייך בעפולה? 

היא עונה בחיוך: "אין מישהו ספציפי. אני מעריכה ותומכת בכולם".

 יש להפועל עפולה סיכוי לעלות ליגה?

"יש סיכוי אבל אני לא הייתי ממהרת לחשוב על עלייה. קודם כל צריכים להתאזן מבחינה כלכלית ולהכין גם את המגרש לליגת העל ואז לחשוב על עלייה. שלא יקרה כמו שקרה לחדרה שמשחקת בנתניה. גם הליגה הלאומית זו ליגה מכובדת וראויה".