לאן מבלים בעמק: אביב של תרבות יזרעאלית

הזאבים וה״ווקה פיפל״, שני מופעי תרבות מבוקשים נוחתים בשבוע הקרוב בעמק. ויש גם חגיגה אחת ומיוחדת עבור הנשים שמבינכן. תבלו
צילום: ataelw. ויקיפדיה

• חגיגת יום האישה ב- Lavido. שישי, נהלל

מותג הקוסמטיקה הטבעי והאורגניLavido חוגג את יום האישה הבינלאומי בבוקר המשלב קוסמטיקה ואומנות בסדנאות חווייתיות. האירוע יתקיים ביום שישי ה-24/3 במרכז המבקרים של המותג במושב נהלל (משק 9) והכניסה בחינם.

>>לפרטים נוספים על המופע

• ווקה פיפל, שבת, עפולה

ה VOCA PEOPLE- יופיעו בשבת בהיכל התרבות עפולה, במסגרת סיבוב הופעות חדש, הראשון בישראל לאחר שלוש שנים במהלכן הופיעו ברחבי העולם. המופע, עולה בישראל לראשונה בגרסה מחודשת הכוללת עשרות שירים חדשים ומחרוזות חדשות במיטב מסורת הווקה. המופע מבית היוצר של ליאור כלפון ובעיבודו המוזיקלי של שי פישמן הינו חגיגה מוסיקלית המדגימה שימוש ווירטואוזי בקול האנושי בלבד, ללא אף כלי נגינה על הבמה. המופע זוכה להצלחה עולמית מסחררת, צפו בו למעלה מ-2 מיליון איש ברחבי העולם והוא זוכה פרס לורטל היוקרתי לחוויה התיאטרלית של השנה 2012 בניו יורק.

>>לפרטים נוספים על המופע

• הזאבים, שלישי, היכל התרבות, עפולה

1978. שנה שלאחר המהפך הפוליטי שהעלה את הליכוד לשלטון, במשק חקלאי מתפורר, זאבה ובנה דב מנסים לשרוד את פגעי הזמן והכלכלה. הם מוקפים באיבתם הנושנה של שכניהם אנשי "תנועת העבודה" ומנודים ע"י חבריהם בתנועת "חרות" (אחיהם באצ"ל ובלח"י) , התנועה שעד לא מכבר הם היו בשר מבשרה. שובו המפתיע של הבן הצעיר נריק מארה"ב, מסמן אולי תחילתו של שינוי לטובה, או אולי להיפך, את שקיעתה הסופית הבלתי נמנעת של המשפחה. ה"זאבים" היא דרמה משפחתית סוערת ונוגעת ללב שגיבוריה כלואים בצל סודות אפלים מן העבר, בסבך פתולוגיות משפחתיות והנושאים חלום אחד גדול: לשוב ולתפוס מקום בפוליטיקה של ישראל "החדשה.

>>לפרטים נוספים על ההצגה

למופעים נוספים בלוח מבלים בעמק