כתב אישום נגד הפורץ ה״בלאגניסט״ שנתפס בקיבוץ הזורע

אחרי ״ביקורים״ בשתי דירות ומרדף על ידי אזרחים, נתפס הפורץ על ידי שוטרים. צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל תפסה פורץ בן 43, תושב הכפר מועאוויה, שפרץ לפני פחות משבועיים לבתים בקיבוץ הזורע, השאיר אחריו אי סדר בבתים אליהם פרץ ונמלט מהמקום לאחר ששמע רעשים של אנשים בקרבת מקום. עם מעצרו, החוקרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים באמצעות חטיבת התביעות של המשטרה. הנאשם הגיע לקיבוץ כשהוא מצויד בכפפות ומברג ובאמצעותו פירק את חלון הכנף של חדר המקלחת של אחד הבתים בקיבוץ, נכנס לדירה, פיזר את תכולת הארונות וגנב ממנה כסף מזומן.
משם הנאשם המשיך לבית נוסף וגם שם פרץ לדירה דרך חלון האמבטיה. ערנותה של אחת השכנות שהזעיקה למקום את השכנים הובילה את הנאשם (ששמע את הרעשים) להימלט מהמקום דרך חלון המטבח של הדירה. השכנים פתחו במרדף אחר הנאשם עד אשר אבדו עקבותיו ואזרח שהבחין במרדף הזעיק את השוטרים למקום.
השוטרים שהגיעו במהירות פתחו בסריקות לאיתור החשוד ולאחר זמן קצר הנאשם אותר כשהוא מסתתר במרפסת של אחד הבתים כשהוא נושם בכבדות. מיד כשהבחין בשוטרים ניסה הפורץ להימלט מהם אך הם תפסו אותו והוא נעצר.
מדוברות המשטרה נמסר כי במסגרת החקירה החוקרים הצליחו לאסוף ראיות כנגד הנאשם בגין 2 התפרצויות לבתים ותהו כיצד הנאשם העז לבצע את הפריצות כשמאסר מותנה בן 24 חודשים עומד ותלוי נגדו. כאמור חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדו כתב אישום בגין 2 התפרצויות ובקשה למעצרו עד תום ההליכים״.