כפר תבור: חנה לוי-אטלי מובילה רשימה המורכבת מנשים בלבד

לוי אטלי מעידה, שלא היה קל לגייס את הנשים לרשימה, אבל כולן נענו וזכו לפרגון מלא מהבעלים

מאז ומעולם, בפעם הראשונה רצה בבחירות למועצת כפר תבור וככל הידוע בצפון רשימה המורכבת מנשים בלבד. בבחירות הקרובות, מתמודדות ארבע נשים ובראשן חנה לוי אטלי, המועמדת לראשות המועצה, עושות היסטוריה. הרשימה מורכבת מארבע נשים. בראש חנה לוי אטלי, בת 55, נשואה ואם לארבעה, במקום השני סיגל אדרי, בת 45, נשואה ואם לחמישה, במקום השלישי מירב טל, בת 53, נשואה ואם לשלושה, ובמקום הרביעי נחמה טרכמן, בת 65, נשואה ואם לשניים.
סיפורה של מירב טל יוצא דופן. היא השתתפה שלוש פעמים בתחרות איש הברזל בגרמניה ובספרד, וסיימה את תחרות הטראנס על – רכיבה של שבעה ימים באלפים האיטלקיים בתנאי מזג אוויר קשים. לוי אטלי מעידה, שלא היה קל לגייס את הנשים לרשימה, אבל כולן נענו וזכו לפרגון מלא מהבעלים, שלוקחים בחשבון אפשרות שנשותיהם יהיו בקרוב פוליטיקאיות. כל אחת מהארבע מביאה עמה לא רק תחושת שליחות ואיכתיות אמיתית, אלא גם ידע וניסיון בפעילויות קהילתיות וציבוריות.
לוי אטלי מספרת, שפנתה לכמה גברים, אבל הם השיבו: "אני לא, אבל אני בהחלט ממליץ על אשתי. היא מתאימה לזה יותר ממני." ושלא יהיה ספק, הדברים נאמרו ברצינות רבה על ידי הגברים, וחלילה לא מתוך זלזול. עוד קודם לכן בחרה לוי אטלי את שם הרשימה שהיא תעמוד בראשה, "לב התבור", ואת האותיות "לב".
לארבע הנשים אג'נדות דומות וחשובות ובראשן החינוך, שלדעתן, חייב להתחזק בכפר תבור, ולצדו העצמת נשים, שקיפות בהתנהלות, עסקים קטנים,חיזוק הדור הצעיר וסיוע לחיילים משוחררים שחוזרים ליישוב. עתה נותר לראות האם התושבים בכפר תבור ייענו לאתגר הפמיניסטי יוצא הדופן, ויעניקו ללוי אטלי את המנדט לעמוד בראש המועצה ולחברותיה לרשימה – את הקולות להיכנס למועצה ולהשפיע בה את השפעתן המבורכת.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|