ככה לא בונים חומה: נהרס מגרש הכדורגל המיתולוגי בעפולה

מגדלים במקום שערים. דחפורים עלו היום על המגרש ההיסטורי של בירת העמק ופירקו את החומות מסביב לאצטדיון וכן את הטריבונות עליהם ישבו במשך עשורים אוהדי הקבוצה. במקום ייבנו בנייני מגורים

צ׳יץ, בית שאן, פפה, האחים גואטה, האחים סילקו, בני הדודים לבית אעידן, נמרוד ברין. סביר להניח שהשמות הללו לא מוכרים לאוהדי הכדורגל הצעירים של הפועל עפולה, אבל לחבורה עתירת הזכויות הזו יש מקום של כבוד בהיסטוריה של הכדורגל העפולאי, שהיום נפרד רשמית מאצטדיון הכדורגל המיתולוגי שסיפק להם במשך עשורים רבים אינספור רגעי נחת.
בזמן שאוהדים הנוכחים מתפנקים באצטדיון המרשים הנוכחי, השחקנים והאוהדים הוותיקים לא ישכחו כנראה לעולם את הדרמות שהתרחשו על הדשא המצהיב, הבוצי, באצטדיון עם הטריבונות והיציעים המטים ליפול.

מעמיסים את השרידים האחרונים של חומת המגרש שיהפוך לשכונת בניינים מאוכלסת
מעמיסים את השרידים האחרונים של חומת המגרש שיהפוך לשכונת בניינים מאוכלסת

היום החלו דחפורים לפרק את החומות עליהם טיפס כל אוהד ממוצע של הקבוצה, אם זה בכדי לקלל שחקן בתום הפסד, לעודד אחרי ניצחון, או לרכוש כרטיס מחור אקראי שנקדח במרכז החומה.
אוהדים רבים כתבו ברשת הפייסבוק על הזכרונות שלהם מהאצטדיון המיושן והמכוער יש לציין, אבל כזה שחימם את ליבם של אלפי עפולאים גאים מדי שבת, כשאת שאגותיהם היה ניתן לשמוע למרחקים רבים.
על מקומו המרכזי של המגרש בקרב אוהדי הכדורגל בעפולה ניתן היה ללמוד בתערוכת הצדעה למגרש הכדורגל 'וולפסון' בעפולה שערכו העיתונאי הותיק יוסי ועקנין והצלם אמיר לבון שתיעדו בצילומים ובסיפורים את המגרש שנהרס היום.
את קורות השערים והגדרות יחליפו עתה בניינים רבי קומות ולנו חובבי הכדורגל יוותרו רק זכרונות נוסטלגיים.

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|