כדורשת: "היזרעאליות" בדרך לליגה הלאומית

נבחרת הכדורשת של עמק יזרעאל, "היזרעאליות", שהוקמה לפני כשנתיים בלבד וצירפה לאחרונה את המאמן הבכיר גיא שמאי-ממשיכה לעשות חיל. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי", אומרת שחקנית הקבוצה נעמה רוזן, "אנחנו נשחק בשנה הבאה בליגה הלאומית"  

בדרך ללאומית: נבחרת הכדורשת של עמק יזרעאל, "היזרעאליות", שהוקמה לפני כשנתיים בלבד-ממשיכה לעשות חיל. בתום סיבוב ראשון של הליגה הארצית הקבוצה ממוקמת במקום הראשון בטבלה כשהיא מחזיקה במאזן מושלם של 8 ניצחונות ב-8 משחקים. "אם לא יקרה משהו באמת בלתי צפוי", אומרת שחקנית הקבוצה נעמה רוזן, "אנחנו נשחק בשנה הבאה בליגה הלאומית".

משחקי הבית העליון יתחילו בתאריך ה-8.4 כאשר 2 הקבוצות שתסיימנה ראשונות בטבלה תעפלנה ישירות לליגה הלאומית. המשחקים ייערכו בימי שני באולם "גורן" בקיבוץ מזרע.
מה שמעיד על העתיד המזהיר של הקבוצה והשאיפות הגבוהות שלה הוא כמובן צירופו של המאמן המוערך גיא שמאי. האחרון משמש במקביל כמאמן ראשי במועדון מכבי חיפה בכדורעף. בנוסף, בחמש השנים האחרונות שימש שמאי כעוזר מאמן בנבחרת הבוגרת וכמאמן ראשי בנבחרות הצעירות (בנות) ובאקדמיה למצוינות בוינגייט.
"אין ספק שצירופו של גיא שמאי הוא סוג של הצהרת כוונות. מאמן ברמתו לא היה מגיע "ליזרעאליות" אם הוא לא היה מודע לשאיפות הגבוהות של הקבוצה", טוענת נעמה רוזן.

בתוך כך, הקבוצה מעמק יזרעאל תשתתף בשבוע הבא (27-30 למרץ) במשחקי האיגוד באילת, חגיגה ספורטיבית מטורפת, שבה צפויים ליטול חלק כ-8 אלף נשים. "כמובן שאנחנו נרצה להטביע חותם גם בטורניר האיגוד באילת כמו שעשינו בשנה שעברה. לאחר מכן נחזור לליגה עם מלוא המרץ למשחקי הבית העליון", סיכמה רוזן.