כדורסל לאומית: הפועל עפולה מול אילת בגביע המדינה

הפועל עפולה היומרנית, שתפתח את אימוניה ב-1.9, תתמודד מול אילת בגביע המדינה, כך נקבע בהגרלת הגביע. את משחקי הליגה היא תפתח עם מפגש מסקרן מול הפועל ר"ג החזקה ובמחזור השני כבר יפגשו את רועי פרל ועוזרו העפולאי אלעד פוגל. צילום: אבי רביבו

השבוע התקיימה הגרלת הליגה הלאומית בכדורסל בה נקבע כי הפועל עפולה שבנתה בפגרה קבוצה שתתמודד על העלייה לליגת העל תשחק מול אילת בגביע המדינה.
מאמן הקבוצה ניר קפלן אמר לאחר ההגרלה כי מדובר במשוכה גבוה מול קבוצה שהייתה מהפתעות הליגה בעונה שעברה אבל הוא מאמין כי בתמיכת הקהל העפולאי והסגל של הקבוצה אפשר יהיה לתת פייט לקבוצה הדרומית.

עוד נקבע בהגרלה כי הקבוצה של קפלן תחל את העונה במשחק מול הפועל רמת גן גבעתיים שהייתה מרכיב רציני בצמרת הליגה בשנים האחרונות. כבר במשחק השני של העונה יתקיים מפגש פיקנטי מול קריית מוצקין כשיחד עם המאמן העפולאי רועי פרל ועוזרו העפולאי אלעד פוגל יגיעו גם שחקני הקבוצה בעונה שעברה רום קורנליוס וגיא פרבר.

הקבוצה של ניר קפלן תחל את אימוניה ב-1.9 ובמהלך השבוע הראשון אמורים לנחות הזרים והמתאזרחים כך שלמאמן יהיה סגל מלא שיוכל להתאמן במשך כחודשיים לתחילת העונה. הקבוצה צירפה לסגל בשבוע שעבר את מיכאל בלו מבת חפר ונועם פרץ מחיפה שיחד עם איתי ליקרמן בוגר קבוצת הנוער של עפולה ישלימו את הסגל העפולאי בעונת המשחקים הקרובה.

הנהלת הקבוצה מקווה לעשות בעונה הבאה צעד נוסף בחיזוק הקשר עם הקהילה והקהל. חבר ההנהלה החדש שהצטרף בפגרה דורון שלזינגר לקח על עצמו את נושא הקשר לקהל והחיבור לקהילה ובקבוצה מאמינים שיחד עם ארגון האוהדים תמשיך הגדלת הקהל שידחוף את הקבוצה לעבר ליגת העל. אין ספק שמשחק הגביע מול אילת ייתן הזדמנות ראשונה לקהל העפולאי להגיע ולהתרשם.