כבוד: ליאל מלכביץ׳ מנצרת עלית נבחרה לראשות מועצת התלמידים והנוער הארצית

עם בחירתה תייצג ליאל לא פחות מ- 750,000 תלמידים ברחבי ישראל

בבחירות שהתקיימו היום נבחרה ליאל מלכביץ׳ מנצרת עילית לתפקיד יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית.
מנהלת משרד החינוך במחוז צפון ד'ר אורנה שמחון ״ליאל מלכביץ׳, מבית הספר אורט בנצרת עלית כיהנה בשנה האחרונה כיו״ר ועדת נוער וקהילה במועצת התלמידים והנוער הארצית. אני מברכת אותה בחום לרגל הזכיה. זו גאווה גדולה למחוז הצפון״.
ליאל התמודדה מול שחף פורטנוי (חדרה) אשר כיהנה כיו״ר מועצת הנוער העירונית בחדרה בשנה החולפת. דובר המחוז , דויד גורלי הוסיף כי הבחירות התקיימו בסמינר שיין הפתח תקווה. עם בחירתה אמרה ליאל: ״אני נרגשת לנוכח המעמד בהובלת מועצת התלמידים והנוער הארצית. זוהי זכות גדולה לייצג ולהשמיע מעל ל-750,000 בני נוער בישראל. אני מתחייבת להשמיע את קולכם מעל כל במה ולהעניק לנוער את המקום שמגיע לו בקדמת הבמה."
יובל חלביה, יו״ר מועצת התלמידים והנוער הארצית היוצא: ״אני רוצה לברך את ליאל מלכביץ׳ עם בחירתה, לאחר שנה מלאה בעבודה משותפת זה לצד זאת.
אין לי ספק שליאל תייצג את כלל בני ובנות הנוער על הצד הטוב ביותר. תפקיד היו״ר הוא תפקיד מורכב מאוד ונדרשות המון תכונות וכוחות להתמודד עמו. בקדנציה שחלפה הובלנו יוזמות רבות למען ולרווחת התלמידים ובני הנוער במדינה, כך גם המועצה תמשיך לעשות עם ההנהגה הנבחרת החדשה״.
אברהם בן שושן, מנהל מינהל ח'ן צפון: ״אני מאד גאה על כך שגם סגנית יו"ר מועצת תלמידים ארצית היא מהמחוז שלנו – התלמידה אפרת בנבנישתי מרמת ישי שלומדת בבית הספר בקיבוץ יפעת״.
ראש העיר רונן פלוט היה בין הראשונים שהתקשרו לברך את ליאל. "אין לי ספק ביכולתך להוביל את מועצת התלמידים והנוער באופן הראוי ביותר. המועצה נמצאת בידיים טובות", אמר פלוט. ראש מנהל חינוך וקהילה אורנה פישר: ״מדובר בהישג משמעותי לא רק ברמה האישית אלא גם ברמה העירונית של מערכת החינוך בנצרת עילית אשר מוכיחה בכל פעם מחדש את האיכות והמצוינות של הנוער בנצרת עילית. העובדה כי היו"ר הארצי היא תלמידה מנצרת עילית רק מחזקת מסרים אלו״, אמרה פישר.