"יצירתי": חממת העגבניות שימשה כהסוואה לגידול קנביס

כתבי אישום הוגשו כנגד שני נאשמים שגידלו כ-6000 צמחים של קנביס בחממה בבית יוסף- במשקל כולל של 2 טון

לפני כשלושה שבועות, לאחר פעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בשילוב אמצעים טכנולוגים עשרות שוטרים פשטו על משתלה ובה חממה עם למעלה מ -6,000 שתילים של קנביס מהם מפיקים סמים מסוכנים באופן לא חוקי. במקום גם נתפס ציוד רב של חומרי דישון וכן מד טמפרטורה שתפקידו לוודא כי הצמחים גדלים בטמפרטורה נכונה.
מספר חשודים נעצרו ובהמשך עם התפתחות החקירה עלה כי החשודים העיקרים במעשה הם שניים: האחד בן 23 תושב עפולה והשני בן 19 תושב באר שבע. מעצרם של השניים הוארך מפעם לפעם בבית משפט השלום בהתאם לבקשת המשטרה.

הקנאביס שנתפס

לאחר חקירה אינטנסיבית ומהירה גיבשו החוקרים תשתית ראייתית לפיה שני החשודים שכרו חממת עגבניות סמוך למושב בית יוסף. מדוברות המשטרה נמסר כי במטרה להסוות את פעילותם האמיתית – גידול סמים מסוכנים מסוג קנביס, החשודים השאירו את רוב גידולי העגבניות כמעין מסתור ורק במרכז החממה בשטח של כ- 2 דונם גידלו את הסמים המסוכנים. בשטח הגידול שתלו הנאשמים וגידלו כ6,000 צמחים של הסם המסוכן מסוג קנביס (במשקל נטו של כ- 2 טון).
בסיום החקירה חומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר הגישה כנגד הנאשמים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.