יפה לה לירדן למלצר, מוש תועד עם מר מד"א, והזוג הכי יפה בהופעה של קובי פרץ. פלאש! – רכילות בעמק

↑ ירדן חמו שבמהלך השבוע דואגת להדריך את כוחותינו אי שם בדרום, בסופ"ש ממלצרת לטובת החוגגים במועדון פלאג אין ברמת ישי.

אם תהיתם לאן נעלם אלוף השיפוצים והגבס מעפולה ארז עזר עובד קשה בימים אלה בין העבודה ובין הלימודים כהנדסאי חשמל במכללה למינהל בחיפה.

המחנכת עדה ברקובית מאורט רוגוזין ממגדל העמק זכתה השבוע לטור אישי מפרגן של אחד מתלמידיה ישי אברג'יל שפירגן לה בענק באתר הרשת של "אורט" ובחר בה כ"אשת החינוך" של השבוע.

איש המחשבים והניו-מדיה ממגדל העמק, אושרי לובטון, הגיע עם בתו עדי למסיבת הסיום של "גן שבלול" במתנ"ס העירוני במגדל העמק והצלם רובי קוטר דאג מיד לתעד את השניים.

 

 

מוש בן ארי עם מרק סלושני
מוש בן ארי עם מרק סלושני

↑ מרק סלושני מר מד"א פגש בשמחה את בן עפולה מוש בן ארי אשר הופיע בעיר.

ישראלה ממן היפיפייה חזרה למגדל העמק אחרי 15 שנים בעיר הדרומית אילת שם שימשה כמנהלת אירועים והפקות. אז לכל הרווקים תפסו אותה מחר לפני שהיא בורחת לאזור חיוג 03.

הרפלקסולוגית המעולה מעפולה, הדר עזרא, ממשיכה להרחיב את מעגל המטופלים המרוצים שלה מטיפול לטיפול. ככה זה שעושים דברים מאהבה.

שר החינוך ומנהלת בית הספר "פסגות" רבקה אלימלך אירחה השבוע את צמרת מינהל החינוך בעיריית מגדל העמק במסגרת היערכות של בית הספר לקראת שנת הלימודים הקרובה.

יעקובי
פרח ומשה יקוטי זוגיים בהופעה של קובי פרץ

↑ פרח ומשה יקוטי מעפולה היו בין הראשונים לתפוס מקום בהופעתו של קובי פרץ בקיסריה. היה שמייח

מנהל אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק ניר חבקין חגג בשבת האחרונה יום הולדת יחד עם המשפחה וביום ראשון חגג עם חבריו לעבודה. מזל טוב.

דן בנין מעפולה שכיכב במגרש הכדורגל בבלפוריה בכל יום שישי מחכה בקוצר רוח לסיום פגרת הקיץ כדי לחזור ולכבוש את טבלת מלכות השערים החשובה לו כל כך.

 

חיים ושולה סוסן בורנה בבולגריה
חיים ושולה סוסן בורנה בבולגריה

 ↑ חיים ושולה סוסן יחד עם קובי ורחל גרידיש מעפולה עשו חיים בוורנה שבבולגריה ברגעים אלה ולנו יש תיעוד.

יוסי סויסה מעפולה נמצא בעיצומו של התואר הראשון אבל תתפלאו או לא הוא כבר חושב ברצינות על התואר השני. עכשיו נותר רק לבחור באיזה מוסד ללמוד. בהצלחה.

עו״ד אוהד פארי, היועץ המשפטי של עיריית בית שאן, לקח אתנחתא מהעבודה השוטפת לטובת סופ״ש משותף עם זוגתו רותם ויורש העצר הקטן שלהם במלון אחוזת אסיינדה בצפון, אין עליו!