יו"ר הפועל עפולה, עמיר נוי: "היה מחנה אימונים מצוין"

יו"ר הפועל עפולה עמיר נוי הביע שביעות רצון מסיכום מחנה האימונים בבולגריה: "התרשמתי מאוד מהחיבור בין השחקנים והצוות המקצועי". אוהד חזוט ויובל יוסיפוביץ' בלטו במחנה. ברונו איבה יצטרף השבוע לאימונים. ביום חמישי הקבוצה תקיים משחק אימון מול הפועל א.א פאחם

הפועל עפולה סיימה את מחנה האימונים שלה בבולגריה ויו"ר הקבוצה עמיר נוי לא הסתיר את שביעות רצונו מהחיבור הנפלא בקבוצה, וזאת לצד העובדה שהשחקנים קיבלו השבוע את שכרם על העונה החולפת.

"היה לנו מחנה אימונים מצוין מכל הבחינות", סיכם היו"ר עמיר נוי שחזר לארץ יממה לפני השחקנים. "מבחינתי החיבור בין השחקנים והצוות המקצועי זה הבסיס להצלחה. כשיש חדר הלבשה בריא ומגובש אז יש סיבה טובה להיות אופטימיים. ואני בהחלט אופטימי לאור מה שראיתי במחנה בבולגריה".

בתוך כך, הפועל עפולה החזירה לקדנציה שנייה את המגן/קשר יובל יוסיפוביץ (25) ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא והפועל איכסל, והרשים במהלך מחנה האימונים את המאמן פליקס נעים שכבר גיבש את הסגל לקראת העונה הבאה ונותר לו לצרף רק עוד בלם נוסף. "אני שמח לחזור להפועל עפולה ומודה לצוות המקצועי והניהולי על האמון", אמר יובל יוסיפוביץ לאחר החתימה.

אגב, יובל יוסיפוביץ' ואוהד חזוט, ששיחק בעונה שעברה בנצרת עילית ורמת השרון, הותירו רושם חיובי במחנה האימונים. "הם היו הפתעה נעימה. מדובר בשני שחקנים שיכולים לשחק במגוון תפקידים וזה יתרון גדול לקבוצה", אמרו במועדון.
בתוך כך, הקבוצה תקיים ביום חמישי הקרוב משחק אימון מול העולה החדשה הפועל א.א פאחם באצטדיון בגבעת המורה. הזר ברונו איבה צפוי להצטרף השבוע לאימונים ובכך להשלים את הסגל של פליקס נעים, שמבחינתו עדיין מחפש לצרף בלם מחליף על מנת לעבות את החוליה האחורית.