יו"ר הפועל בית שאן בניסטי: "הסיכויים שאמשיך נמוכים מאוד"

יו"ר הפועל בית שאן מסכם עונה: "עשינו סיבוב שני נדיר. אם היינו פותחים את העונה עם הסגל הזה-היינו עולים מהמקום הראשון בוודאות. אני אלחם על כך שהשחקנים יקבלו את שכרם עד השקל האחרון. בגלל הכדורגל הזנחתי את המשפחה ואת העסקים שלי"

כשבאים לסכם את העונה של הפועל בית שאן חשוב לעשות הפרדה בין תחילת העונה לסיום העונה, או ליתר דיוק בין שני הסיבובים. את הסיבוב הראשון ניתן לסכם בשתי מילים: כישלון מוחץ. הקבוצה השיגה 18 נקודות בלבד בסיבוב זה ונאלצה להחליף חצי משחקני הסגל תוך כדי תנועה. הסיבוב השני, לעומת זאת, היה פשוט מדהים. הקבוצה עשתה קאמבק אדיר והשיגה 35 נקודות שהובילו אותה בסופו דל דבר לפלייאוף העליון.

ביום שישי שעבר הקבוצה של מוריס אוזן נעצרה בגמר הפלייאוף העליון של ליגה א' במחוז צפון אחרי הפסד 1:2 לעירוני נשר. בהתחשב בפתיחת העונה הגרועה הרי שההגעה לגמר הפלייאוף נחשבת להצלחה מסחררת. רגע אחרי סיום העונה היו"ר ראובן בניסטי (אוטוטו בן 36), שנמצא במועדון שנה וחצי, התפנה לסכם את העונה.

ראובן, איך אתה מסכם את העונה?

"העונה הזו הייתה חוויה אדירה. נהניתי מכל רגע. עשינו סיבוב שני נדיר. אני לא יודע אם היה דבר כזה בתולדות ליגה א' צפון. אם היינו פותחים את עונה עם הסגל הקיים אז היינו עולים ליגה מהמקום הראשון בוודאות".

בתחילת העונה עשיתם לא מעט טעויות בבניית הסגל?

"אני לא יודע אם לקרוא לזה טעויות בבניית הסגל. הבאנו שחקנים טובים אבל אני חושב שהם פשוט לא התאימו למועדון. חלק מהשחקנים שהבאנו בתחילת העונה פשוט לא התאימו לאווירה של המועדון ולקהל הגדול, ואת זה גילינו תוך כדי תנועה ולכן גם עשינו שינויים גדולים בסגל".

לא מפריע לך שהשחקנים עדיין לא קיבלו שלוש משכורות?

"אחרי שהשחקנים נלחמו על הדשא אני צריך להילחם בשבילם מחוץ למגרש על המשכורות. אני מבטיח שהם יקבלו עד השקל האחרון כל מה שסוכם איתם. היום (ב') יש לי פגישה בעירייה וביום רביעי צריכה להתכנס ועדת תמיכות בעירייה ואני מאמין שכבר ביום חמישי העירייה תוכל להעביר את הכסף. השחקנים יקבלו שכר על שלושה חודשים וגם את כל הבונוסים שמגיעים להם".

תמשיך בתפקיד היו"ר גם בעונה הבאה?

"הסיכויים שאמשיך הם נמוכים מאוד. אני נמצא בקבוצה שנה וחצי ומרגיש מאוד מחובר למועדון ולקהל. עם זאת אני מרגיש שהזנחתי הרבה דברים בחיי הפרטים למען הכדורגל. הזנחתי את המשפחה ואת העסקים הפרטיים והתרכזתי בעיקר בקבוצה. גם אם לא אשאר בקבוצה אני אמשיך לעזור לה מבחוץ".