יום שיא חגיגי לתכנית ההנגשה הדיגיטלית במיזם "סיסמה לכל תלמיד"

האירוע נערך ביום רביעי שעבר במרכז ברקוביץ' בנצרת עילית

במסגרת פעילות מיזם "סיסמה לכל תלמיד" בבתי הספר היסודיים בנצרת עילית, החל בתחילת שנה"ל תהליך "למידה מבוססת פרויקטים" – PBL) Project Base Learning). התלמידים למדו נושאים ערכיים כדוגמת הכלה, הנגשה ויזמות, בשילוב עם אוריינות מידע ומחשב, כחלק מהמיומנויות הנדרשות מבוגר בית הספר בעידן הדיגיטלי.

"תהליך הלמידה אותו חוו התלמידים פיתח אצלם את היכולות ללמידה עצמאית – הם אלה שבחרו את שאלת החקר ואת שיטת החקר, והם אלה שתכננו וניהלו את מהלך העבודה," סיפרה סגנית ראש מינהל חינוך, מרב ששון אמויאל וציינה כי בתהליך הלמידה התלמידים הציגו יכולות למידה מסדר גבוה של פתרון בעיות, שיתוף פעולה ועבודת צוות הלכה למעשה.

ביום רביעי שעבר התקיים יום שיא שסיכם את התהליך, במסגרתו הציגו התלמידים פתרונות דיגיטליים שמסייעים להנגשת הסביבה לטובת ילדים עם צרכים מיוחדים. התלמידים פעלו בהנחיית המורים ובשיתוף מטמיעי סיסמה לכל תלמיד, אשר הביא לתוצרים מרשימים שנוצרו בעזרת כלים דיגיטליים חדשניים, שזימן להם המיזם."

"זוהי הזדמנות להודות למיזם "סיסמה לכל תלמיד" ולעומדים בראשו, המנכ"לית מגי אסייג ויו"ר המיזם אודי אנג'ל, על התכנים העשירים שניתנים לבתי הספר במהלך עשור של פעילות בעיר נצרת עילית, על היוזמה המשלבת את מיומנויות המאה ה-21, עם מימוש של ערכים חברתיים ראשונים במעלה," אמרה ראש מינהל חינוך וקהילה, אורנה פישר וציינה את השותפות של תלמידי כפר כמא שלקחו חלק בפרויקט.