יוזמה מעניינת: לצרף שני נציגים מטעם העירייה להנהלה הנוכחית בעפולה

חבר ההנהלה יורם לוי ואיש העסקים פיני אזולאי (מקורב לאלקבץ) מנסים לקדם נוסחה מעניינת בהנהלה. "זהו צעד מתבקש לטובת המועדון, ואז בסיום העונה אפשר להיפרד", אומרים גורמים בהפועל עפולה

על פי ההערכות בימים הקרובים צפויים בהנהלה הנוכחית להעביר את כל המסמכים הדרושים לידי נציגי העירייה, וזאת כחלק מתהליך העברת זכויות הניהול לידי העירייה.
בת בבת מדברים על אפשרות שלפיה אולי יצליחו בסופו של דבר להרכיב נוסחה מעניינת-המשלבת שני נציגים חדשים מהעירייה לצד חברי ההנהלה הנוכחית. "זהו צעד נכון ומתבקש שיכול כרגע רק לעשות טוב למועדון, ואז בסיום העונה אפשר להיפרד בכבוד. כל מהלך אחר עשוי רק להזיק לקבוצה, דבר שאף אחד מהצדדים לא רוצה בו", כך טוענים גורמים שמעורים בפרטים. אגב, מי שמקדמים את היוזמה המעניינת מאחורי הקלעים הם יורם לוי, חבר בהנהלה הנוכחית ואיש מוערך בקרב שני הצדדים וכמו כן, איש העסקים פיני אזולאי הנחשב למקורב מאוד לראש העיר אבי אלקבץ.

אסולין: "אני מכבד את אלקבץ, לא שומר טינה"

יריבות פוליטית? כעסים? משקעים מן העבר? תשכחו מהכל. בשבוע שעבר ראש העיר אבי אלקבץ ויו"ר הקבוצה דני אסולין התחבקו ושיחררו תמונה מפויסת ביוזמת עיתון "חדש בעמק". כשנשאלו השניים על היריבות ביניהם, קיבלנו תשובות מעניינות. "אין דם רע בנינו", הצהיר אלקבץ בטון מחויך. אסולין אמר: "אני מכבד את אבי ובכלל את כולם. מעולם לא שמרתי טינה לאיש".

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|