יוגיז': הגלידריה שממתיקה את החיים לתושבי עפולה

אכילת גלידה הפכה מזמן לקינוח שלא תלוי בעונות השנה עם מרכיבים בריאים ומגוונים ומסקרנים. הגיע לאוזננו השמועה על גלידריה(YOGIZ) בעפולה והעמק שהפכה מועדפת על חובבי הליקוק של המתוקים הצוננים. יצאנו לבדוק. וגם לטעום…

"יש להם גלידה הכי טובה": בשנים האחרונות חובבי הגלידה והמתוקים כבר לא מסתפקים בטעמי השוקו וניל, הפונץ' בננה והדובדבן המסורתיים. את הטעמים המוכרים החליפו טעמים מקורים ומשולבים, עם שילובים מוקפדים ומעניינים.
מעבר לכך, עם חורף "חמים" כמו שלנו הגלידה כבר לא עונתית והילדים וההורים מקפידים להתענג על הכדורים המתמוססים גם בדצמבר, ינואר ופברואר.
אחת הגלידריות שמעוררות לתושבי עפולה והעמקים את בלוטות החשק היא יוגיז' (YOGIZ) בשדרות ארלוזרוב בעיר שלמרות שנפתחה רק לפני חצי שנה, הפכה למוקד של ממש עבור חובבי המתוקים והקינוחים.

מבחר מהקינוחים המפתים של יוגיז'
מנות שקשה לעמוד בפיתוי ואין אכזבות

ביוגי'ז מגוון רחב של טעמי גלידה איכותית שנעשית במקום. “גלידה עושים ומוכרים באהבה, או שלא עושים בכלל", אומרים הבעלים בחיוך ומתכוונים לכל מילה. בכדי שהלקוחות יהיו מרוצים ביוגיז' מוכרים רק גלידה איכותית ומשובחת, עם שימוש במוצרים האיכותיים ביותר ותוך כדי תהליך הכנה קפדני.
את פני הלקוחות מקבל תמיד בחיוך צוות עובדים מנומס ואדיב שדואג גם ל"פתור" עבורם כל התלבטות בנוגע לטעמים מהמבחר העצום והמפתה. גם חשיפה והתנסות לכמה טעמים באה בחשבון ובנדיבות רבה, יש לציין.
קהל היעד של יוגיז' הוא נרחב, מתינוקות וזאטוטים ועד לצעירים, מבוגרים וקשישים. בקיצור: כל הגילאים. המכנה המשותף? שיאהבו גלידה וקינוחים "מושחתים" וטעימים.

נהנים ביוגיז' בעפולה
נהנים ביוגיז' בעפולה

הגלידריה מוכוונת גם עבור שומרי המסורת והציבור הדתי והחרדי בעיר כשהיא מציגה כשרות למהדרין ומוצרים בהשגחת הבד"ץ.
לאחרונה, נכנסה לתפריט החורף של הגלידריה מחלקת אפייה ריחנית שמפיקה מדי יום בורקסים נימוחים ואיכותיים, קרואסונים נפלאים ומיני מאפה נוספים. לרשות הלקוחות קיימת גם אפשרות לרכוש קפה ומאפה ענק במחיר של 10 שקלים.
אם חשקתם בקינוח לחגיגת יום הולדת, לציון אירוע חשוב או סתם כי בא לכם או לילדים משהו מתוק, אז תתכוננו לקבל רשימה שתקשה עליכם לבחירה. זה כולל וופל בלגי שיתלוו לו מספר כדורי גלידה, קרפ צרפתי, שייק פירות טבעי ועוד.

מבחר תוספות מגוונות שמשדרגות את מנות הגלידה
מבחר תוספות מגוונות שמשדרגות את מנות הגלידה

אז מה הסוד של יוגיז? האם זו הגלידה האיכותית? הקינוחים שיגרמו לכם לשוב לגלידריה שוב ושוב? השירות? האווירה הביתית, המחירים הנוחים והניקיון במקום? ובכן, ככל הנראה השילוב של כל הדברים הללו יחד הפכו יוגיז לגלידריה האהובה והמועדפת על תושבי עפולה והעמקים.