יובל שאוט חזר לעפולה, היעד הבא: מוטי מלכה

אחרי עונה אחת בנצרת עילית, יובל שאוט שב לכור מחצבתו בעפולה: "שמח שחזרתי הביתה". בקבוצה לוחצים להביא את מוטי מלכה שכבש בעונה האחרונה 18 שערים במדי רמת השרון. צילום: אבי רביבו

אחרי שנה אחת בנצרת עילית החלוץ העפולאי הבכיר יובל שאוט שב לכור מחצבתו. יש לציין כי כבר במהלך העונה הביעו גורמים בעפולה את נכונותם להחזיר את שאוט לקבוצה. שאוט (30), שחווה עונה לא פשוטה בנצרת עילית אחרי שקרע את הרצועה הצולבת ונעדר תקופה ממושכת, חתם על חוזה לשלוש שנים.
היו"ר עמיר נוי, שהספיק לבצע כמה מהלכים רציניים לפני שהמריא לחופשה פרטית, אמר: "היה לנו חשוב להחזיר את שחקני הבית לקבוצה. אני שמח שיובל חזר לקבוצה בה גדל". שאוט אמר: "אני שמח שחזרתי הביתה ואני כבר מחכה לפתיחת העונה. מודה לראשי הקבוצה שנתנו בי אמון".
אגב, הרבה אולי לא זוכרים אבל מי שהעלה את שאוט לבוגרים של עפולה היה לא אחר מאשר המאמן פליקס נעים, שחזר השבוע לקדנציה שנייה בבירת העמק.
בתוך כך, בהפועל עפולה סימנו כבר את היעד הבא שלהם והוא החתמתו של החלוץ הפורה מוטי מלכה. האחרון סיפק עונה פנטסטית במדי רמת השרון וכבש לא פחות מ-18 שערים בכל המסגרות. "שחקן נפלא שיכול לשדרג אותנו משמעותית", אמרו בעפולה.