טרנדים חמים בעולם החתונות

ענף החתונות נחשב דינאמי וגמיש בגלל שמדי שנה מצטרפים אליו המון טרנדים חדשים. עכשיו לדוגמא כבר מקובל לאפשר מתנות באשראי, לעצב את מרכז השולחן בצורה אקלקטית ולהגיש עוגת חתונה "עירומה". רוצים להצטרף לחגיגה? הנה כל הפרטים

חתונה היא לא רק האירוע המרכזי בחיינו כבוגרים, אלא גם הזדמנות לבלות עם המשפחה והחברים. אנחנו משקיעים בחתונות המון זמן וכסף וכל זוג רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מיוחד. לכך יש להוסיף את הטרנדים שמשנים את האופי המסורתי של החתונות לעיתים קרובות. זו הסיבה בגללה ענף החתונות נחשב דינאמי, גמיש ובעיקר ייחודי.

• עמדת מתנה באשראי ותא צילומים

יש למשל כמה טרנדים שאפשר לזהות כבר עכשיו בעולם החתונות בארץ ובעולם. ראשית, היום לא מקובל לתת לאורחים רק אופציה של מתנות בצ'קים. כמעט בכל חתונה יש עמדה עם שירותי סליקה ואפשרות לתת מתנה באשראי. זה לא רק עוזר לאורחים שנתקעים בלי צ'קים או פשוט לא משתמשים בהם גם בשגרה, אלא מסייע למעקב אחר המתנות מבחינת בני הזוג עצמם.
כמו כן, כמעט נדיר למצוא בשנת 2017 חתונות שבהן אין תא צילומים מיוחד לאינסטגרם. בני זוג משקיענים פותחים מראש תגית (האשטאג) שמתאימה לחתונה, כותבים אותה בענק על התא ומאפשרים לאורחים להצטלם ולהעלות את התמונות בזמן אמת. זה מייצר אינטראקציה חיובית בין האורחים ומהווה מזכרת מצוינת יחד עם הצילומים המסורתיים מהחתונה.

• מה קורה בתחום העיצוב?

אי אפשר לדבר על טרנדים חמים בעולם החתונות בלי להזכיר את העיצוב. מעצבי אירועים טוענים שהעיצוב הוא זה שמשפיע על כל שאר האלמנטים בחתונה, וסביר להניח שהם צודקים. הטרנד הנוכחי מעניק לדוגמא עדיפות לשימוש בגוונים מונוכרומטיים, גווני פסטל וגווני ניאון. התוצאה היא תחושה יוקרתית שמלווה את האירוע משלב קבלת הפנים ועד הוצאת הקינוחים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד בתחום העיצוב ניתן לציין את הטרנד המיוחד של מרכזי שולחן אקלקטיים. אם בעבר התרגלתם לראות בחתונות עיצוב סולידי שנשען על שימוש ב-2-3 גוונים לכל היותר, הרי שבחודשים הקרובים תמצאו עוד ועוד שולחנות שמעוצבים עם משחקי גובה, כלים, סידורי פרחים, פריטי מתכת ואפילו ספרים. אקלקטיות היא שם המשחק ואף אחד לא יכול להישאר אדיש אליה.

• פשוט זה הכי יפה

בצק סוכר משמש באופן מסורתי לעיצוב ואפיית עוגות חתונה, אבל הטרנד החדש שהגיע לישראל הוא של עוגות חתונה "עירומות". גם העוגות האלה עשויות שכבות עם קרם ביניהן, אך הדגש הוא על הגשה ללא ציפוי. אפשר כמובן להשתמש במעט מאוד קרם לבן אבל חשוב למרוח אותו בצורה כאילו לא מתאמצת ואולי קצת מרושלת.
לבסוף, את פרחי הסוכר המפוארים של עוגת החתונה מהסרטים מחליפים בפרחים טבעיים ורעננים. זה עוזר לקשט את העוגה באופן אצילי ומתכתב עם טרנד העיצוב של החתונות והאולמות.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|