טניס שולחן: מיכאל טאובר ממועדון נצרת עילית זכה באליפות ישראל

שחקן הפועל נצרת עילית מיכאל טאובר (25) זכה לראשונה בתואר הנכסף לאחר שניצח בגמר 4:1 את חברו לקבוצה רון דוידביץ'. יו"ר המועדון שמעון בוזגן: "כבוד גדול למועדון הפועל נצרת עילית".  צילום: איגוד טניס שולחן 

באליפות ישראל ה-65 בטניס שולחן שנערכה בשישי שעבר באילת הוכתר אלוף חדש-מיכאל טאובר בן ה-25 ממועדון הפועל נצרת עילית. טאובר ניצח בגמר 4:1 את חברו מהפועל נצרת עילית רון דוידוביץ', שזכה לפני חמש שנים באליפות ישראל. עבור טאובר, שמשחק מזה שנתיים בנצרת עילית ובמקביל גם בקבוצת קוניו הצרפתית, זוהי זכייה ראשונה באליפות ישראל.

יו"ר המועדון שמעון בוזגן סיפר השבוע בגאווה על ההישג המרשים: "לראות גמר אליפות ישראל על טהרת נצרת עילית זה כבוד גדול למועדון ולעיר. העיקר שהגביע נשאר במועדון שלנו". יש לציין כי הפועל נצרת עילית עסוקה בימים אלה בסדרת חצי הגמר מול קרית אונו. במידה ותעבור את קרית אונו היא צפויה לפגוש בגמר את גבעתיים החזקה ששולטת בענף בשנים האחרונות. "השליטה בשנים האחרונות נמצאת בידיה של גבעתיים אבל אנחנו מקווים שבזכות שחקנים איכותיים כמו טאובר ודוידוביץ' נגיע לגמר וניקח מהם את האליפות", אמר שמעון בוזגן.

 

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|