את מי מעריץ בסתר אבי מויאל? אודי "בלון" מזרחי מתכונן לארוע השנה, פלאש! – רכילות בעמק

↑ טדי מששה – במקור מנצרת עילית ובחירת ליבו וישיווהנש מרה במקור מעפולה נישאו בשעה טובה ומוצלחת בקומפלקס האירועים "אצולת העמק" בעפולה. המשפחה והחברים דאגו לעשות שמח עד השעות הקטנות של הלילה. מזל טוב. צילום: דורון ביטון.

מר ביטחון אבי אמויאל הוא מעריץ נסתר של יוסי בניון. בתקופה האחרונה בניון פורח וכך גם אבי, שמאושר מכל שער של הבועט החיפאי. סתם שתדעו..

סבא חביב, של שיר המהממת ממסעדת 'ללה'
סבא חביב, של שיר המהממת ממסעדת 'ללה'

↑ חביב דוד ממגדל העמק הגיע בתחילת השבוע לארוחת צהריים במסעדת 'ללה' בצומת כפר ברוך. חביב נהנה משירות צמוד של שיר מצוות המסעדה ולא במקרה – חביב הוא הסבא של שיר. המדור דאג לתמונה למזכרת של השניים.

 • הבליין של העמק, אודי "בלון" מזרחי יחגוג אוטוטו את יום הולדתו וכבר מעתה נערכות הכנות מקדימות לקראת האירוע של השנה. צפו לחגיגה מטורפת.

אלי ברדה קפץ להגיד שלום לשחקני מועדון הטניס של מגדל העמק
אלי ברדה קפץ להגיד שלום לשחקני מועדון הטניס של מגדל העמק

מאמנת מועדון הטניס של מגדל העמק, מירב דואק – חגי ושחקני נבחרת המועדון סיימו אימון מפרך ורגע לפני שהתפזרו פגשו בראש העיר אלי ברדה ששוחח עם הטניסאים הצעירים. גם תמונה יפיפייה יצאה מזה.

התכנית החינוכית "מנהיגות ירוקה-התייעלות אנרגטית" שפעלה השנה בבית הספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק, סיכמה שנת פעילות בטקס סיום מרשים בית הנשיא בירושלים במעמד הנשיא ראובן ריבלין ורעייתו נחמה ריבלין, ראש העיר אלי ברדה וראשי רשויות השותפות, יו"ר חברת החשמל אלוף (במיל.) יפתח רון טל, מנכ"ל רשת אורט צבי פלג, משלחת מחט"ב "אורט רוגוזין" בראשות המנהלת אוולין עמוס ומכובדים נוספים.