טבעון: המקהלה הקאמרית חוזרת הביתה

לאחר שנתיים של הופעות בחו"ל ובארץ, המקהלה הקאמרית-טבעון חוזרת הביתה בקונצרט גדול ומיוחד בטבעון, עם מופע חדש. צילום: : "ארכיון המקהלה 2014-2015"

בשנים האחרונות, המקהלה הקאמרית של טבעון הופיעה וייצגה בכבוד את טבעון בהופעות רבות בארץ ובעולם. המקהלה ביצעה את יצירותיו של יצחק תוויאור עם 3 תזמורות ב- 3 קונצרטים בגרמניה ובאו"ם בז'נבה, שוויץ, כחלק מהיום הבינלאומי לזכר השואה בינואר 2014.
בנוסף הופיעה המקהלה הקאמרית בתכניתה "שרים תהילים" המבוססת על ספר תהילים וכוללת יצירות בעברית, לטינית, אנגלית וגרמנית. המקהלה הופיעה עם "שירים ותהילים" במספר הופעות בארץ ובחו"ל בשנים 2014, 2015,  יחד עם תזמורת ה"קאמרטה אקדמיקה" ומקהלת "פרייבורגר קנטטה", שתיהן מפרייבורג, גרמניה ועם מקהלת "היינריך שיץ" מבזנסון, צרפת.
גם בארץ הופיעה המקהלה בקונצרטים חגיגיים בת"א, חיפה ומעלות של "סטאבט מאטר" מאת דבוז'אק – מאי 2015.

• המקהלה מבוססת על זמרים מקומיים מוכשרים

המקהלה הקאמרית הישראלית – טבעון נוסדה בשנת 1974 ומונה כיום כ-55 זמרים מוכשרים, אנשי טבעון והסביבה. המקהלה, בניצוחה של יעל וגנר-אביטל, מכינה, בימים אלו מופע חדש הכולל את הקטע האהוב והמפורסם – "משיח" מאת הנדל בליווי תזמורת, 4 סולנים ולמעלה מ 50 זמרים על במה אחת.. המופע החגיגי וחד פעמי יתקיים ב 1 לאפריל באולם זוהר של רשת המתנסים קרית טבעון.

כרטיסים בקופת האולם, בטלפון 04-9830195 וברכישה באשראי בכתובת: https://bit.ly/kmritivon

 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|