חשש באסי גלבוע: גירעון

העתיד של אסי גלבוע לוט בערפל. גורמים בקבוצה: "יש גירעון של מאות אלפי שקלים. הפוליטיקה השתלטה על הקבוצה. אנחנו מצפים מהיו"ר ארז שטיין שייקח אחריות ויתפטר". היו"ר ארז שטיין: "לא בורח מאחריות. כל הדיונים במועצה הוקפאו עד לאחר הבחירות". בית המשפט פסק: הקבוצה חייבת לשלם למס-הכנסה 400 אלף שקלים

באסי גלבוע חוששים מקריסה: בקבוצה מהתענכים עדיין לא הספיקו ללקק את הפצעים אחרי הירידה הכואבת לליגה ב', וכבר נאלצים להתמודד עם בעיות פיננסיות שמטילות צל כבד לגבי עתיד המועדון.

הקבוצה חייבת כסף רב לספקים, כמו גם לשחקנים שטרם קיבלו את מלוא שכרם על העונה האחרונה. אם לא די בכך, אז לאחרונה פסק בית המשפט כי הקבוצה חייבת לשלם 400 אלף שקלים למס הכנסה על השנים 2009-2011.

הבעיה הגדולה היא שנכון לעכשיו אין פיתרון באופק. המועצה אזורית גלבוע, שנחשבת למקור התמיכה הכמעט בלעדי של המועדון, שקועה בימים אלה עמוק במערכת בחירות שתתקיים ב-2 ליוני. כתוצאה מכך הכדורגל, כמו לא מעט נושאים אחרים, פשוט נדחקו הצידה.

• חוששים מקריסה

"יש גירעון של 200 אלף שקלים על העונה האחרונה. אם המועצה לא תעביר את הכסף זו תהיה מכת מוות למועדון", גורמים בקבוצה מביעים חשש ומפנים אצבע מאשימה לכיוונו של היו"ר ארז שטיין שעומד בראש המערכת בשנתיים האחרונות: "הקבוצה החליפה ארבעה מאמנים העונה וגם לא מעט שחקנים. ככה זה שאין בעל בית לקבוצה והפוליטיקה משתלטת על הכדורגל. נכון לעכשיו אין עם מי לדבר, כי כולם עסוקים בבחירות. אנחנו מרגישים מופקרים. אנחנו מצפים מהיו"ר ארז שטיין שייקח אחריות ויתפטר".

היו"ר ארז שטיין נשמע פסימי אך לא מאבד תקווה: "פניתי כבר למועצה ולצערי הרב התשובה שקיבלתי הייתה שכל הדיונים הוקפאו עד לאחר הבחירות. ולכן, שום החלטה בעניין אסי גלבוע לא יכולה להתקבל עד אחרי הבחירות. אני לא בורח מאחריות. אחת מהסיבות שאני עדיין בתפקיד זה בגלל שאני רוצה לטפל בדבר הזה. כרגע יש גירעון רציני".

עוד הוסיף היו"ר שטיין: "הבעיה היא עמוקה יותר ממה שחושבים. לא מדובר רק בחובות של העונה הנוכחית. לפני כחודש קיבלתי פסיקה מבית משפט על הוצאות של שנים 2009-2011, בתקופה שאני לא הייתי בקבוצה, ולפיה אנחנו צריכים לשלם למס הכנסה סכום של 400 אלף שקלים. כל הנושא הזה יצא בעיתוי לא טוב, אבל אני לא חושב שהנושא הזה ייפול בין הכיסאות. בעוד פחות משבועיים יש בחירות וראש המועצה החדש שיבחר יצטרך לקבוע כיצד מטפלים בזה".