חשד: נגח בפניו של קונה בסופרמרקט כי "הזיז לו את העגלה"

החשוד במעשה שהתרחש בסופרמרקט ביקנעם נעצר ויחידת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים. כתוצאה מהתקיפה הקורבן נפצע וסבל מחבלות בפנים ביניהם: שטפי דם, נפיחות, כאבים, אחת משיניו הקדמיות נשברה והוא נזקק לטיפול רפואי. צילום: דוברות המשטרה

ביום חמישי שעבר, התקבלה תלונה במשטרת ישראל על גבר בן 31 שתקף גבר אחר במהלך קניות בסופרמרקט ביקנעם. מיד עם קבלת התלונה משטרת ישראל פתחה בחקירה במסגרתה איתרה את החשוד במעשה ובשעות הלילה המאוחרות החשוד נעצר. מהחקירה עלה כי הקורבן, בשנות ה -30 לחייו, הזיז את עגלת הקניות של החשוד בכדי לקחת מצרכים מהמקרר. החשוד התרעם, קילל את הקורבן בשפה האנגלית והשניים המשיכו כל אחד לדרכו.

בהמשך השניים נפגשו שוב באחת משורות המצרכים בסופר מרקט, והחשוד אמר לקורבן: "בוא רגע חמוד" ונגח בו בעוצמה בפניו עד שהמתלונן נפל ארצה.
החשוד המשיך ותקף את המתלונן שהיה שרוע על הרצפה באמצעות אגרופים לפניו של הקורבן עד אשר לקוחות שהיו במקום הצליחו להרחיק את החשוד במעשה והקורבן נמלט מהמקום. עוד עולה מהחקירה כי החשוד לא הרפה ורדף אחר הקורבן לאחד החניונים הסמוכים עד שהוא נעלם לו מטווח הראיה, והחשוד חזר לביתו במרכז הארץ.
בהמשך חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את החשוד ובשעות הלילה המאוחרות הוא התייצב בתחנת המשטרה.

כתוצאה מהתקיפה הקורבן נפצע וסבל מחבלות בפנים ביניהם: שטפי דם, נפיחות, כאבים, אחת משיניו הקדמיות נשברה והוא נזקק לטיפול רפואי.
בהתאם לבקשת המשטרה מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום עד ליום שני השבוע. לאחר חקירה אינטנסיבית, יחידת התביעות גיבשו כנגד החשוד כתב אישום בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

בהודעה של דוברות משטרת ישראל נכתב: "משטרת ישראל פעלה במהירות ובמקצועיות לאיתור הנאשם והבאתו לדין. כך היא תמשיך ותפעל בכל מקרה של אלימות ובריונות במטרה למגר את התופעה ולהקנות ביטחון לאזרחים".