חריף, אש: מלכת היופי מעפולה נכוותה מ״פלפל ירוק״

ניקול רזניקוב לא העלתה על דעתה שחיתוך פלפל תמים יוביל אותה לקבל טיפול רפואי במרפאת מכבי. ״הכאבים הם פשוט נוראים״, אמרה מלכת היופי מבירת העמק

ניקול רזניקוב שהביאה הרבה כבוד לעפולה בירת העמק לאחר שנבחרה לפני מספר חודשים לתואר מלכת היופי של ישראל נכוותה בידה קשות מפלפל חריף. במקרה הזה לא מדובר בבדיחה אלא במציאות כואבת שהובילה את רזניקוב לקבל טיפול רפואי במרפאת שרותי בריאות של מכבי.
בפוסט אישי ברשת הפייסבוק כתבה רזניקוב: ״אני חייבת לשתף אותכם במה שקרה לי הלילה, בכדי לנסות אולי למנוע עוד מישהו שיסבול את הכאבים העזים האלה. כל מה שאתם רואים בתמונות זה פלפל ירוק חריף. כן כן, חתכתי אותו אתמול בערב ולתומי לא חשבתי לשים כפפה. כל היד שלי כוויות נוראיות. זו לא פעם ראשונה שאני חותכת פלפל. אז קחו לתשומת לבכם שזה יכול לקרות לכולם. העונה הפלפלים סופר חריפים ומגיעים לרמות שעושים כוויות בכל אזור הנגוע בו. תשתפו הלאה ותפיצו כדי באמת למנוע את המקרה הבא כי הכאבים שאני חווה וחוויתי כל הלילה הם פשוט נוראים. לצורך השוואה שברתי רגל יד ופתחתי שפה שעשו לה תפרים והכאב של הכוויות לא רואה את כל השאר מקילומטר. בריאות איתנה לכולם״.

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|