חסכן הדלק "נוקו" שאמור לשנות את מאזן האימה: לא חסכת – לא שילמת

"נוקו" הוא חסכן הדלק החדש שאמור לשנות את "מאזן האימה" של הצרכן הישראלי אל מול העלויות הבלתי נסבלות של הדלק במשקים הביתיים ובחברות הציבוריות. גיא זכור מעפולה מוביל את מהפכת הצריכה הזאת ומאמין כי בקרוב מאד הציבור הישראלי יצרוך פחות דלק, יזהם פחות את הסביבה וחשוב מכל – ישלם פחות על מוצר צריכה בסיסי שכזה

 

• לשנות את "מאזן האימה"

צריכת הדלק במשקי הבית בישראל, מזה שנים, מהווה מרכיב מרכזי בהוצאות המשפחה הממוצעת. בניגוד למוצרים אחרי הפך הדלק כמאמר המשורר ל- "מוצר צריכה בסיסי", ולמרות העליות החדות במחירי הדלק בשנים האחרונות והמס המטורף על הדלק לסוגיו, הצרכן הישראלי חורק שיניים עם כל עליית מחירים וממשיך לשלם. הפעולה המקסימלית שנעשית ע"י הצרכנים המקומיים היא היציאה קרוב לחצות לתחנות הדלק על מנת להספיק למלא את הטנק במחיר הישן.

על הרקע הזה מנסה כעת חברת נוקו לשנות את "מאזן האימה" של הצרכן הישראלי על ידי שיווק רכיב המצורף למנוע האוטו והעלאת טווח הנסיעה שלנו בין 5% ל – 30% לטנק דלק.

• מעפולה למהפכה

מי שמנסה להכניס את המוצר המהפכני הזה לשוק הישראלי הוא גיא זכור מעפולה. גיא עסק עד היום באבטחה כשלצד העבודה היומיומית באבטחה עבד כפיינדר של חברות תרופות ישראליות ונושא השיווק תמיד העסיק אותו במקביל לעבודתו הרגילה.

במסגרת עבודתו נחשף גיא לרכיב ה"נוקו" כשלאחר שיחה עם חבר שהמליץ החליט להתקין אותו ברכב היונדאי המשפחתי שבבעלותו. התוצאות היו מיידיות ואחרי חודש ניסיון ירדה צריכת הדלק של מכוניתו בכ – 30 אחוז ירידה דרמטית לכל הדעות. גיא, כפי שציינתי הוא איש שיווק בכל נימי נפשו ביקש לדעת איך המוצר המדהים הזה לא כבש עדיין את השוק הישראלי והגיע ליצרן, ישראלי מאזור ירושלים.

חסכן הדלק "נוקו"
עמד במבחני טובי המומחים בתחום. חסכן הדלק "נוקו"

• חודש ניסיון – משתלם!

אחרי פגישה קצרה החליטו גיא ושותף עמו עבד יחד עם ממציא המוצר כי הם ייקחו על עצמם את השיווק של המוצר לבתי האב בישראל. גיא הקים משרד להפצת המוצר ולטלמרקטינג כשהרעיון ברור: לא חסכת לא שילמת. גיא מסביר שמכיוון שהתוצאות הן כל כך חד משמעיות הוא מבחינתו לא לוקח סיכון כשהוא מציע לקונה את חוסך ה"נוקו" חוסך הדלק שלו לחודש ניסיון. יש לציין כי במהלך החודש הזה לא נעשית כל פעולה בקשר למוצר ורק ביום ה – 29 גיא ואנשיו מתקשרים לקונה ושואלים לגבי החיסכון. ברוב המקרים כפי שכבר הבנתם החיסכון הוא אדיר והמכירה מתבצעת.

החסכן – "נוקו" מורכב מכנפיים קבועות היודעות לסחרר את האוויר בעת פעולת היניקה של המנוע, משפר את הבעירה במנוע וגורם להפחתת כמות הדלק הנדרשת להפעלת המנוע. יתרונות המוצר הן: הוא תוצרת ישראל כחול-לבן, הוא מוצר ירוק ידידותי לסביבה והוצאה חד פעמית. החזר ההשקעה הוא מהיר  וניתן להעביר מרכב לרכב. הוא עשוי פלדת אל חלד, אין צורך בתחזוקה, ללא בלאי ואינו נשחק

יש לציין כי המוצר הזה לא יעיל בכל כלי רכב ולגיא ואנשיו יש רשימה מסודרת של כלי רכב ודגמים בהם המוצר לא יביא לתוצאות המצופות וברכבים אלה בכלל לא מותקן ה"נוקו". גיא מציין גם כי מי שמרבית נסיעותיו הן עירוניות ומרבה להשתמש בדוושות הברקס והגז לא ייהנה מהמוצר שפועל בצורה המיטבית בנסיעות בין עירוניות כשצריכת הדלק בנסיעות כאלה יכול לעלות מליטר דלק לאחת עשרה קילומטר לליטר לארבעה עשר ואף יותר.

• נבדק ואושר ע"י מיטב המומחים

גיא מציין הסיפוק רב כי המוצר שהוא מנסה למכור לנו, ה-"נוקו" עמד במבחני טובי המומחים בתחום ובכללם פרופסור ערן שר מהמעבדה למנועי שריפה פנימית באוניברסיטת באר שבע שבדק את המוצר בצורה יסודית ומקיפה ואישר כי מדובר בחסכון אדיר הן מההיבט של הצריכה בדלק והן מההיבט של הירידה הדרמטית בפליטת גזים רעילים מהרכב.

אגב באר שבע, הרי שגיא מספר שעיריית באר שבע ביצעה ניסוי לאורך כחצי שנה במוצר ברכביה וגילתה בתום הבדיקה המעמיקה כי הוצאות הדלק שלה בתקופת הניסוי ירדו בצורה ניכרת ונראה כי העירייה תרכוש את המוצר באופן קבוע לרכביה.

• איך זה עובד?  

הטכנולוגיה שעומדת מאחורי פיתוח המוצר של חברת "נוקו", בשנים האחרונות, והפיכתו של המוצר נגיש לכל נהג הפכה את רכישת הדלק לזול יותר עד 15%. המתקן משמש לתיעול האוויר המאפשר תנועה סיבובית, רציפה ומהירה כדי לשפר את יעילות הבערה במנוע. תנועת הסחרור מגדילה את שטח הפנים של האוויר וגורמת לתוספת כוח, דבר היוצר חיסכון משמעותי בצריכת הדלק.על מנת למנוע בלאי, יצרנו את "נוקו" כחלק אחד, מפלדת אל חלד. לכן, נוקו אינו דורש תחזוקה. נוקו מותקן בצינור שבין מסנן האוויר למנוע, ופעולתו פשוטה. בעזרת הכנפיים הקבועות, בעלות הזויות הייחודיות, "נוקו" מסחרר את האוויר שנכנס למנוע, בכך מגדיל את שטח הפנים של האוויר ומשפר את תערובת הדלק/אוויר, דבר היוצר בערה מלאה ויעילה יותר. כל אלה הופכים את נוקו לחסכן דלק יעיל.

הטכנולוגיה: החסכן – "נוקו" מורכב מכנפיים קבועות היודעות לסחרר את האוויר בעת פעולת היניקה של המנוע, משפר את הבעירה במנוע וגורם להפחתת כמות הדלק הנדרשת להפעלת המנוע.

יתרונות המוצר הן: הוא תוצרת ישראל כחול-לבן, הוא מוצר ירוק – ידידותי הוצאה חד פעמית. החזר השקעה הוא מהיר  וניתן להעביר מרכב לרכב.

הוא עשוי פלדת אל חלד,אין צורך בתחזוקה – ללא בלאי,אינו נשחק, רכיב קבוע עשוי מחלק אחד שאינו נע‏. הוא מתאים למרבית סוגי המנועים  הקיימים בשוק :בנזין או ‏סולר, רכבים פרטיים,מסחריים ועוד. הוא ניתן להתקנה פשוטה במוסך המורשה. הוא מותקן בעשרות מוסכים מורשים להתקנה, הפזורים ברחבי הארץ מקרית-שמונה ועד באר שבע.