חמסה, חמסה: גלבוע/גליל ניצחה את נהריה ושמרה על הפסגה

הקבוצה הלוהטת של אריאל בית הלחמי רשמה ניצחון חמישי ברציפות, אחרי שניצחה את נהריה בגן נר 85:81 ושמרה על המקום הראשון בטבלה

שמרה על הפסגה: אחרי ניצחונות גדולים על הפועל ירושלים ומכבי ת"א דווקא מול נהריה הצנועה גלבוע/גליל נראתה בדרך להפסד בית מפתיע, אבל ריצת 3:19 ברבע הרביעי החזירה אותה לפסגת הטבלה עם ניצחון 81:85. זהו ניצחון חמישי ברציפות של הקבוצה מגן נר ששומרת על המקום הראשון בטבלה.
שתי הקבוצות הגיעו במגמות שונות לחלוטין. מצד אחד: גלבוע/גליל שכבשה את הפסגה אחרי ניצחון על מכבי ת"א, ומצד שני-עירוני נהריה שהגיעה אחרי תבוסה כואבת מול ירושלים. גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם קרופורד, שוכמן, ארצי, וויטינגטון וקלי. כל שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו בניצחונות בית, לאחר שכל ששת המשחקים הקודמים ביניהן הוכרעו דווקא לטובת הקבוצה האורחת. המפגש האחרון ביניהן אשתקד סיפק את אחד הקאמבקים הגדולים של העונה, כאשר גלבוע/גליל חזרה ממינוס 20 ברבע השלישי לניצחון 77:81. כאמור, גם הערב גלבוע גליל עשתה קאמבק גדול ושמרה על הפסגה. הזרים של גלבוע קלעו בדו-ספרתי, כשהפעם עומד בראש ג'יימס קלי עם 18 נקודות, איאן מילר הוסיף 17 נקודות וגם חואקין שוכמן הקפטן סיפק משחק נהדר.