חלומו של הילד אהרון חיים להיות ראש העיר עפולה התגשם

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הגשים את חלומו של אהרון חיים, ילד מקסים בן 3, הסובל מבעיות בריאות שמונעות ממנו להשתלב במסגרת חינוכית

אהרון חיים, ילד מקסים בן 3, לא נמצא בשום מסגרת חינוכית בגלל בעיות בריאות. בפנייה של אמו, משי, אל עמותת "משאלות – אנשים ומעשים טובים", היא סיפרה שלבנה הקטן יש שתי משאלות, הראשונה אם יוכלו "לקנות לו חברים" והשנייה "להיות ראש העיר".
בעמותת "משאלות" נרתמו מיד למשימה וגייסו את עיריית עפולה והעומד בראשה להגשמת המשאלות. מיד עם קבלת הפנייה החליט ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, על רצונו של אהרון חיים להיות ראש עיר והחליט להירתם גם הוא. במפגש המרגש שהתקיים בלשכת ראש העיר, אהרון חיים שוחח עם אלקבץ, שיחק עימו כדורגל, ישב על כסאו, שיחק במחשבו ובסיום אף הקריא ראש העיר סיפור לאהרון חיים הנרגש.
בנוסף, דאגה עמותת "משאלות" לרשום אותו ל-2 חוגים (באישור רופאים) על מנת שיהיה מוקף בילדים בני גילו ויוכל ליצור חברים חדשים. דפנה ברוורמן מעמותת "משאלות" שיזמה את הביקור אמרה: "אני שמחה ומודה לראש העיר אבי אלקבץ על ההירתמות. אהרון חיים הוא ילד מקסים וחכם, והמפגש עם ראש העיר מאד שימח ועודד אותו. אני מקווה שהחוגים שרשמנו אותו אליהם אכן יסייעו לו ליצור חברים חדשים. אני מאחלת לו המון בריאות והצלחה."