ח"כ אוהב דגים?

ארגון מגדלי הדגים אירח בתחילת השבוע בעמק המעיינות את יו"ר השדולה החקלאית בכנסת, חה"כ חיים ילין (יש עתיד), לסיור בבריכות הדגים ומפגש עם עשרות מנהלי ועובדי הענף

חה"כ ילין הגיע לפני מספר ימים לעמק המעיינות, בתוך צבר האירועים האחרונים באזור עוטף עזה בו הוא מתגורר, בכדי לשמוע ממגדלי הדגים על ההתמודדות שלהם עם אתגרי הורדת המכס והפערים בפיקוח ובדיקות האיכות בין הדגים המיובאים לתוצרת הארץ ולהכיר את ההתחדשות והאירועים האחרונים בענף.
חה"כ ילין, המלווה מקרוב את החקלאים ותומך בהם לאורך כל שנות פעילותו בכנסת, נפגש עם הנהלת ארגון מגדלי הדגים ושמע סקירה מפי מנכ"ל הארגון, אלי שריר, על מצב הענף היום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המפגש התקיים במעמד ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין וצוותו, שתיארו את חלקו החשוב של ענף המדגה בכלכלת האזור. בהמשך יצאו חה"כ ילין ונציגי ארגון מגדלי הדגים לסיור תצפית על נוף בריכות הדגים בעמק והסבר מפי מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי – עובד יבין, על הרפורמה הסביבתית בטיוב מי פלט הבריכות, שיישומה מתעכב בשל חוסר וודאות כלכלית בענף.
הביקור הסתיים במפגש ומנגל על טהרת הדגים הישראליים הטריים, שאירחו אנשי מדגה קיבוץ שלוחות, בהשתתפות עשרות מגדלי דגים וגורמים נוספים הקשורים בענף.

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|