חיים בסרט: קולנוע איכותי בעמק

סוללה של סרטים מרתקים יוצגו השבוע בעמק יזרעאל. ואם בא לכם לצחוק, ואתם גם "אמיצים", תפסו מקום באחת השורות הראשונות במופע של נדב אבקסיס
מאת: מבלים בעמק

 סרט: "מחר הכל מתחיל", חמישי, (18:30)אולם המופעים במזרע

סמואל חי חיים נטולי דאגות ומחויבויות בריביירה הצרפתית שטופת השמש. ביום בהיר אחד, מתהפכים חייו, כשידידה מהעבר מגיעה עם תינוקת בשם גלוריה, מציגה אותה כבתם ונוטשת. מואל, נחוש להחזיר את התינוקת לידי האם, מרחיק עמה עד לונדון כדי לאתר אותה. 8 שנים מאוחר יותר, סמואל וגלוריה חיים בלונדון ודומה שלא ניתן להפריד ביניהם. אך אז מופיעה אמה של גלוריה, נחושה להחזיר את בתה אליה.
>>לפרטים נוספים על הסרט

לסרטים ומופעים נוספים בלוח מבלים בעמק כנסו>>

 

 

שקית של גולות
שקית של גולות

• סרט: שקית של גולות. חמישי, (20:30)אולם המופעים במזרע

פריז, 1941. האחים מוריס וג'וזף הצעירים חוזרים מבית הספר כבכל יום, אלא שבבית ממתינה להם בשורה קשה. בהיותם משפחה יהודית, הם כבר לא יוכלו להישאר בפריז הכבושה ולכן למחרת בבוקר הם יאלצו להתפצל. בין לילה, שני האחים נפרדים מהוריהם ואחיהם ויוצאים למסע ברחבי צרפת שישנה את חייהם לנצח. באמצעות שילוב נדיר של אומץ, שובבות, וכושר המצאה הם ינסו להתגבר על כל המכשולים בדרך כדי להתאחד מחדש עם משפחתם.
"שקית של גולות" מבוסס על סיפור חייהם של הסופר ז'וזף ג'ופו ואחיו מוריס. הרומן יצא לאור בשנת 1973 והפך לרב מכר עולמי. באמצעות משחק יוצא דופן ובימוי מדויק, הסרט מביא את סיפורם מעורר ההשראה של האחים, באופן מרגש ומחמם את הלב שיגרום לצופיו גם לצחוק וגם להזיל דמעה.
>>פרטים נוספים על הסרט

לסרטים ומופעים נוספים בלוח מבלים בעמק כנסו>>

 

נדב אבוקסיס
נדב אבוקסיס

• סטנדאפ- נדב אבקסיס, שישי, יפעת

הורות, טכנולוגיה, יחסים שבינו לבינו ובינו לבינה, המצב החברתי, המצב הכלכלי, ומה המצב בכלל. נדב אבקסיס לא שוכח מאיפה הוא בא, וגם במופע החדש הוא מחזיר אותנו לבית ממנו בא.

לפרטים נוספים על המופע>>

לסרטים ומופעים נוספים בלוח מבלים בעמק כנסו>>

 

ממיטב הקולנוע האירני: "הסוכן"
ממיטב הקולנוע האירני: "הסוכן"

• סרט: הסוכן, שבת, (18:30), מזרע

עאמד וראנה, זוג צעיר, נאלצים לעזוב את דירתם בעקבות עבודות תשתית מסוכנות, בדיוק כשההצגה החדשה בה הם משתתפים כשחקנים חובבים – "מותו של סוכן" עומדת לעלות. בעזרת חבר שדירה בבעלותו בדיוק התפנתה, הם עוברים לדירה במרכז טהרן, שעדיין מלאה בחפציה של הדיירת הקודמת שעזבה באופן פתאומי. לאחר כמה ימים מתרחש בדירה מקרה נוראי, תקרית אפופה במסתורין שמצליחה לגעת במקומות הרגישים ביותר של בושה ואשמה ומשנה באופן דרמטי את חייהם של הזוג הצעיר.

לסרטים ומופעים נוספים בלוח מבלים בעמק כנסו>>