חיים אוחיון: "ראשי המנהלת וארגון השחקנים כשלו במשימתם"

הבעלים של גלבוע/גליל מביע דעה נחרצת בנוגע למשבר בכדורסל הישראלי: "אני מתנגד מכל וכל לשביתה. ראשי המנהלת וראשי ארגון השחקנים לא היו צריכים להגיע לויכוח ההרסני שמחרב כל חלקה טובה. אנחנו בעד שילוב ישראלים ונעשה זאת מטעם עצמנו, בלי קשר לחוקים ותקנונים"

"אני מתנגד מכל וכל לשביתה. כל משאת נפשם של האוהדים, השחקנים והקבוצה היא שהמשחקים יתקיימו כרגיל. מעבר לכך אנחנו בעד שילוב ישראלים ונעשה זאת מטעם עצמנו, בלי קשר לחוקים ותקנונים". כך טוען הבעלים של הפועל גלבוע/גליל חיים אוחיון.
אוחיון גם מותח ביקורת נוקבת על ההתנהלות של ראשי המנהלת וראשי ארגון השחקנים, התנהלות שהובילה בשבוע האחרון למשבר רציני בכדורסל הישראלי בין היתר סביב 'החוק הרוסי'.
"לדעתי ראשי ארגון השחקנים וגם ראשי מנהלת הליגה כשלו במשימה שלהם", אמר אוחיון, "הם לא היו צריכים להביא אותנו לוויכוח הזה שמחרב כל חלקה טובה. מעבר לכך לשני הצדדים היו את כל הכלים בכדי לא להגיע לסיטואציה ההרסנית הזו. חבל שלא היה מבוגר אחראי שימנע את זה. מישהו כנראה שכח את האוהדים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יש לציין כי בזמן שקבוצות ליגת העל סרבו לאפשר לשחקנים הישראלים שלהם להתאמן בסופ"ש שעבר בגלל שהם סרבו לחתום על מסמך שבו הם מאשרים כי ישחקו ביום שני (מועד שבו היה אמור להתקיים המחזור האחרון), בגלבוע/גליל כלל לא ביקשו מהשחקנים לחתום ואפשרו לכולם להתאמן כרגיל.

• "כדורסל צריך להתקיים במגרש ולא בסיסמאות"

בהמשך, בקבוצה הודיעו למנהלת הליגה כי אין בכוונתם להצטרף לשביתה. "הפועל גלבוע-גליל מבקשת להביע את התנגדותה לשביתה", נמסר מהמועדון, "אין ולא היה מקום לפגוע במהלך קיום ההכנות למשחקים ובמשחקים, וזאת בשיאה הספורטיבי של עונת כדורסל מעניינת. אנו מאמינים שכדורסל צריך להתקיים על המגרש ולא בסיסמאות".
עוד נכתב בהודעת המועדון: "אנו מבקשים לשמור על עמדתנו כמועדון כדורסל המכבד את שחקניו, מאמין בהם ונותן להם את הבמה כפי שאנו רואים לנכון. גלבוע גליל מאז ומתמיד וכך גם בהמשך, רואה עצמה כמי שעושה הכל לשמירה על זהות ישראלית בכדורסל ישראלי. עמדת המועדון הייתה ונשארה-שילוב של לפחות 2 ישראלים על המגרש בכל זמן נתון ולכל היותר 4 שחקנים שאינם ישראלים בטופס המשחק, כמו גם שילובם של ישראלים צעירים ממחלקות הנוער של המועדון, כבניית דור המשך בגלבוע גליל".