חיים אוחיון ועובד נור נפגשו:  "נבנה קבוצה לעלייה"

הבעלים של גלבוע גליל, לו חוזה לשנתיים נוספות עם המועצה האזורית גלבוע, נפגש עם ראש המועצה החדש והוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים. חיים אוחיון: "הייתה פגישה חיובית. התרשמתי מהכוונות שלו ביחס לכדורסל". המטרה: לחזור לליגת העל

ממשיכים את החזון המשותף: אחרי ירידה כואבת לליגה לאומית ותקופה קשה של אי ודאות לגבי עתיד המועדון, אוהדי גלבוע גליל יכולים סוף-סוף לנשום לרווחה.
הבעלים חיים אוחיון, לו חוזה לשנתיים נוספות עם המועצה האזורית גלבוע, נפגש (ג') עם ראש המועצה החדש, עובד נור, לגבי התכניות לעונה הבאה,  הפגישה הוגדרה "חיובית" מאוד וגולת הכותרת הייתה המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים, ולא פחות חשוב מכך ההחלטה של הצדדים לבנות קבוצה אטרקטיבית-במטרה להיאבק בעונה הקרובה על הזכות לחזור לליגה הבכירה.
הבעלים חיים אוחיון אמר לאחר הפגישה בטון אופטימי: "הייתה פגישה טובה מאוד עם ראש המועצה. שמחתי להכיר ולהתרשם. התרשמתי מהכוונות שלו ביחס לכדורסל. אנחנו נמשיך לשתף פעולה. יש המון רצון טוב מצד שני הצדדים. יש לי חוזה לעוד שנתיים עם המועצה והוא הביע נכונות להמשיך את שיתוף הפעולה. הוא מאוד מעריך את כל מה שנעשה עד כה בכדורסל בכל הרבדים; בילדים, בנוער ובבוגרים".

האם היציעים בגן נר יתמלאו?
האם היציעים בגן נר יתמלאו שוב?

 

לגבי המטרות של גלבוע גליל, שתשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית, הוסיף חיים אוחיון: "השאיפה היא לבנות קבוצה לעלייה. אני חושב שתמיד הקבוצות צריכות להיות עם מטרות הישגיות. קודם כל, זה מאותת לציבור ושנית זה מאותת גם למחלקות הנוער והילדים. ככה צריך להיות. לגבי הנושא של התקציב, גם אליו נכנסנו בפגישה. שמעתי על הסכום שהמועצה מוכנה להשקיע. זה בסדר גמור ואפשר לחיות עם זה".