חיים אוחיון: "אנחנו קבוצה של טופ 4 ואני לא מתבייש בזה"

רגע לפני פתיחת העונה בקבוצה מגן נר משדרים אופטימיות גדולה ומקווים לעשות עוד קפיצת מדרגה מהעונה שעברה. חיים אוחיון: "יש לנו צוות מקצועי נהדר שידע להביא אותנו להישגים". אריאל בית הלחמי: "גם השנה תהיה לנו קבוצה צעירה ותוססת". צילום: דף הפייסבוק של המועדון

אופטימיות בגן נר: בהפועל גלבוע גליל משדרים אופטימיות גדולה ומקווים לעשות עוד קפיצת מדרגה מהעונה שעברה. להזכירכם, אריאל בית הלחמי ומרבית הסגל הישראלי ממשיכים מהעונה שעברה, ובמהלך הקיץ נערכו באולמה של הקבוצה שיפוצים וחידושים לטובת האוהדים. הבעלים חיים אוחיון שומר על טון אופטימי ולא חושש לצאת בהצהרות: "זה מרגש לפתוח עוד עונה, מס' 11 פה בגן נר ו-16 בסך הכל שלי כבעלים. יש פה דוגמה לשילוב בין התיישבות לבין קבוצת כדורסל, שמביאה את גלבוע למרכז ואת המרכז לגלבוע, בצורה חיונית, מאתגרת, תוססת וייצרית. סצינת הכדורסל התפתחה פה לכל כיוון-נשים, גברים, ילדים ונוער. זו תופעה שאין שנייה לה, לקבוצה ולאיזור הזה יש אופי, כל מי שמגיע לפה מתחבר לאופי הזה וכל אחד יודע מה רוצים ממנו ולאן מכוונים. עם זה אנחנו יוצאים לקרב, זה מה שמייחד אותנו ומהווה את היתרון היחסי שלנו. אנחנו קבוצה למקומות 1-4 ואני לא מתבייש בזה. אחרי שנשמור על הבריאות, ניקח אליפות".
עוד הוסיף ואמר אוחיון: "גם השנה קלטנו שחקנים צעירים וחדשים שישתלבו במרקם הקבוצתי. כבר במשחקי האימון ראיתי את ההשתלבות שלהם, רואים שיש פה שיטה שכולם מתחברים אליה. אנחנו לא מתכוונים להיות בשר תותחים, יש לנו רצון להוביל ולהיות בקדמת הבמה. באמצעותכם השחקנים גם נעשה את זה. יש לנו צוות מקצועי נהדר שידע להביא אותנו להישגים, אין ספק שגם אריאל (בית הלחמי) עשה צעד גדול קדימה והיום הוא בכיר המאמנים ואלוף אירופה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המאמן אריאל בית הלחמי הוסיף ואמר: "אני מאוד שמח להתחיל פה את העונה. אני כבר מרגיש ממש חלק מהגלבוע ומהאזור הזה, קיבלו אותי פה בצורה יוצאת מגדר הרגיל. אני רוצה להגיד הרבה תודה לבעלים חיים אוחיון על האמון והתמיכה ולראש המועצה עובד נור על התמיכה והאהבה, בלי השניים האלו לא היה פה כזה מועדון מפואר, גם בגילאים הצעירים. הלכנו גם השנה על השחקנים הצעירים, הצלחנו להשאיר את הגרעין הישראלי וזה דבר לא פשוט במציאות של הכדורסל. אני שמח מאוד על כך. צירפנו שני שחקנים צעירים שאמורים להיות הפנים הבאות של הקבוצה ואני בטוח שהם יעשו את הפריצה שלהם אצלנו".
על השינויים בסגל: "היו לנו בשנה שעברה זרים מהטובים בליגה ואנחנו יכולים להסתכל בגאווה גדולה על המקומות שהם הגיעו אליהם. קלטנו זרים חדשים צעירים ואני מאחל להם לעשות עונה טובה כמו שכל הזרים עושים פה. הקבוצה שלנו תהיה בדיוק כמו בשנים האחרונות: צעירה ותוססת. אנחנו רוצים להתקדם עוד צעד מהשנה שעברה, בה עשינו עונה יפה ואלמלא הפציעות היינו יכולים אולי להגיע גם יותר גבוה".