חולה על סרטי 'מארוול', מגיע לאימונים עם קורקינט ומשוכנע שיגיע לנבחרת

החברים מכנים אותו "החתול", מגיע לאימונים מתל אביב לעפולה עם רכבת וקורקינט חשמלי, יש לו משיכה לקולנוע וגם למד תסריטאות, לא מוותר על יוגה (פעמיים בשבוע), טיפוס שנון בצורה בלתי רגילה ואופטימיסט חסר תקנה, וגם משוכנע שיגיע לנבחרת הלאומית ("אין לי ספק בכלל"). השוער המצוין של הפועל עפולה רון שושן מספק לכם את הראיון הכי לא שגרתי שקראתם בתקופה האחרונה (באחריות). אסור להחמיץ

השוער המצטיין של הפועל עפולה רון שושן, שנחשב כיום לשוער הטוב בליגה הלאומית, התפנה לראיון מיוחד ל"עמקניוז" בו הוא חושף 10 דברים עסיסיים שלא ידעתם עליו. חשוב לנו להבהיר כי לא כל יום תפגשו או תקראו על אנשים כאלה מעניינים ומסקרנים. באחריות.  

  1.  הוא בן 25, גדל בחיפה ומתגורר כיום בתל אביב, מגדל באהבה כלב מתוק בשם סנופ (הקרוי על שם הראפר סנופ דוג). אבא שלו, אבי, הוא סוכן נדל"ן באזור חיפה ("הוא לא מחמיץ אף משחק שלי"). ואימו, אסיה, מנהלת מכירות ברשת למוצרי קוסמטיקה. הוא ילד סנדוויץ' וחי עם זה די בשלום. אחיו הבכור, מור שושן, שיחק בעבר בהפועל ת"א והפועל נצרת עילית ואחיו הקטן, טל, משרת ביחידת מודיעין בצנחנים.

 

  1. תתפלאו לקרוא (או שלא) אבל הוא מגיע לאימונים בעפולה עם רכבת, ואת הדרך מתחנת הרכבת למגרש הוא משלים באמצעות קורקינט חשמלי שצמוד אליו רוב היום. "לפעמים יוצא לי להגיע לאימונים עם שי בן דוד ברכב, אבל רוב הזמן אני מגיע ברכבת ועם הקורקינט שלי. הכי כיף בעולם".

 

  1. הוא חי בזוגיות מאושרת עם הדר, סטודנטית לתקשורת חזותית בשנקר. בניגוד לרווקים שחיים בעיר הגדולה הוא לא סולד מהמילה חתונה ומצהיר בביטחון: "בטוח שתהיה חתונה עם הדר. רק לגבי המועד אנחנו כרגע לא לחוצים (גם לא ההורים שלהם). אנחנו לא מייחסים לזה חשיבות גדולה מדי".
שושן וחברה שלו . הכי מגניבים שיש הדר
שושן וחברה שלו הדר. הכי מגניבים שיש 
  1. הוא מהמעריצים האדוקים של היקום הקולנועי של 'מארוול', כזה שמגלה עניין רב בדמויות המצוירות ורוכש מוצרים שלהם בסיטונות. בנוסף, הפוסטרים הססגוניים של הגיבורים המצוירים מעטרים את קירות הבית. איך חברה שלו מגיבה לכך? הוא משיב בחיוך: "גם היא באותו ראש כמוני. היא אפילו יותר משוגעת עליהם".

5. הוא מקפיד לעשות יוגה פעמיים עד שלוש בשבוע בתל אביב. "מומלץ לכל ספורטאי", הוא אומר בהתלהבות, "זה מאריך את השרירים, עושה טוב לנשמה, משפר את האתלטיות, וגם תורם לחשיבה החיובית".

  1. רון שושן הוא מסוג האנשים שנכנסים בקלות לקטגוריה של "אופטימיסט חסר תקנה", כזה שתמיד, אבל תמיד, יחשוב חיובי גם ברגעים הכי מבאסים וקודרים. "אני מאוד מאמין שמחשבה חיובית יוצרת מציאות", הוא אומר. מעבר לכך, הוא טיפוס מצחיק בטירוף (בלי קשר לגרביים הצבעוניים שהוא מגיע איתם לאימונים) וגם שנון בצורה בלתי רגילה. בקיצור, תענוג להיות בקרבתו.
רון שושן. מגיע לאימונים עם קורקינט חשמלי
רון שושן. מגיע לאימונים עם קורקינט חשמלי
  1. מגיל צעיר פיתח תשוקה יוקדת לתחום הקולנוע. לפני מספר שנים הוא עשה קורס תסריטאות וקולנוע בסינמטק. "אני כותב כל מיני רעיונות ואולי יום יבוא ואעסוק בזה. בנוסף, אני גם מאוד נמשך לתחום הקופירייטינג".  

 

  1. כמו לכל אדם גם לרון היו כמה פדיחות רציניות בחיים. הנה אחת בלתי נשכחת: לפני מספר שנים הוא ניגש לטסט ובטעות הודיעו לו שהוא עבר בהצלחה. "אני זוכר שיצאתי לחגוג בטירוף והייתי בעננים, אבל מאוחר יותר התברר לי שנכשלתי ושמדובר ברון שושן אחר מחיפה שגם כן ניגש לטסט באותו היום. איך הגבתי? בכיתי קצת אבל די מהר התחלתי להסתלבט על זה".

 

  1. הוא חולה על ליגת הכדורסל הטובה בעולם ה-אן.בי.איי ("כל האינסטגרם שלי זה אן.בי.איי"), חסיד גדול של מוזיקת ההיפ-הופ, ומצוי בקשרים טובים עם חבורה מגובשת עוד מתקופת התיכון ("יש לנו חבורה מלוכדת שהיא כמו משפחה חמה, רובם מגיעים מתחום הכדורסל והם גם באים למשחקים שלי").

 

  1. שושן מכונה בפי חבריו "החתול", וזאת בגלל האינסטינקטים המטורפים והזינוקים הנפלאים שלו. הוא גדל במכבי חיפה (זכה בדאבל עם הנוער כשהוא היה גם הקפטן), שיחק במדי הנבחרות הצעירות (קפטן בנבחרת הנערים). הוא הספיק להיות שנתיים בבוגרים של מכבי חיפה (רשם הופעה אחת בליגת העל) ובהמשך עבר להפועל נצרת עילית ומכבי נתניה עד שנחת בקבוצה מבירת העמק והפך לאחד השחקנים המשמעותיים ביותר בקבוצה. אגב, ההישג המשמעותי הראשון שלו בכדורגל היה בגיל 11 כאשר הוא ייצג את ישראל בטורניר ילדים וניצח בגמר נבחרת מברזיל.
שושן והחברה הדר

 מאחר ורון שושן הוא טיפוס כל כך מעניין ומסקרן החלטנו להוסיף לכם פרט נוסף (באופן חריג בהחלט) שחשוב שתדעו עליו.

 אז ככה, החלום הגדול שלו כרגע זה לעשות עלייה עם הפועל עפולה לליגת העל. במידה והוא ישלים את המשימה הזו, הוא טוען בלי היסוס: "כל הקבוצות הגדולות מליגת העל יריבו עליי". כאן לא נעצרת האופטימיות השופעת של שושן. הוא גם צופה לעצמו עתיד מזהיר במיוחד (והוא לא צוחק במקרה הזה): "אני משוכנע שאגיע לנבחרת הלאומית. אין לי ספק בכלל". (רשמנו לפנינו).

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|