חוויה בלתי נשכחת: משחק ראווה בין תלמידי ניר העמק לכדורסלני גלבוע גליל

במשחק הראווה שנערך באולם הספורט בניר העמק צפו כ-500 תלמידים נרגשים בכוכבי הכדורסל מגלבוע/גליל. צילום: גד לוי

שחקני נבחרת הכדורסל של כפר הנוער ויצו ניר העמק היו שותפים בשבוע שעבר לחוויה ספורטיבית- חינוכית מהנה בדמות משחק ראווה משותף מול כדורסלניה המקצוענים של קבוצת הכדורסל גלבוע גליל, מצמרת ליגת העל בישראל. את החיבור בין הקבוצות יזמו רונן וטורי ואבישי כרמי.
"ביקשנו מהנהלת גלבוע גליל להגיע לביקור בכפר ולמשחק משותף עם שחקני נבחרת הכדורסל שלנו ולשמחתי הם נענו בשמחה", אמר השבוע וטורי, "המשחק עורר עניין רב בקרב השחקנים בנבחרת שלנו, בקרב חובבי הספורט והכדורסל ובכלל בקרב התלמידים שלא תמיד שותפים לחוויה ספורטיבית מהסוג הזה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במשחק שנערך באולם הספורט הרב תכליתי שלנו בכפר צפו לא פחות מ-500 תלמידים, מרביתם משכבות ט', י' ויא'. על הפרקט להטטו שחקני גלבוע גליל שזכו לחיזוק מפתיע בדמותו של ראש המועצה עובד נור שהפגין אגב כישורים לא רעים כלל.
שחקני הקבוצה שלנו זכו אף הם לחיזוק על ידי המורים שלנו. בסופו של משחק מהנה וחוויתי ניצחו שחקני גלבוע גליל, אבל לתוצאה לא הייתה ממש משמעות. המטרה המרכזית הייתה לשבור שגרה בכפר, לחבר את קבוצת הכדורסל הבכירה באזור לכפר וגם להעניק לשחקנים שלנו חוויה מיוחדת. התגובות המפרגנות של השחקנים שלנו ושל הצופים דיברו בעד עצמם".
במשחק צפתה גם מנכ"לית הכפר אסתי כהן שפרגנה אף היא לשחקנים על הפרקט ולמארגני היוזמה הספורטיבית.