חוגים וסדנאות איכות לתלמידים מצטיינים במרכז למצויינות בגבעת המורה

המרכז אירח לאחרונה את מבחני פעילות סטאר-טק היוקרתית, שהיא פעילות של עמותת יוצאי 8200

מנהל החינוך בעיריית עפולה ורשת שחקים, פתחו בשבוע שעבר את המרכז ללמידה למצוינות, בהובלתו של שחל בן ארי עבור התלמידים בעיר. עם הפתיחה החלו כ-170 תלמידים את לימודיהם במרכז במגוון קורסים. הפעילות מתמקדת במתן מענה בשעות אחה"צ לתלמידים מצטיינים מכיתות ד-ה, בימים ב' ו-ג' , ותלמידים מכיתות א-ג ומכיתות ו-ט בימי ד'. התלמידים חווים למידה מסוג שונה הם נחשפים לחקר, הדמיות התנסות וחשיבה מסדר גבוה כאשר בסיום הקורס ישתתפו בתחרויות ארציות בתחום הנלמד.

המרכז אירח לאחרונה את מבחני פעילות סטאר-טק היוקרתית, שהיא פעילות של עמותת יוצאי 8200 לקידום ופיתוח של מוחות צעירים לכיוון עבודת התוכנה והסייבר, הודעות לעוברים תשלחנה בקרוב והפעילות תחל בנובמבר במרכז למצוינות שכבת המצטיינים של כיתות ז' מופת באורט אורן, החלו פעילות ייעודית של שכבת המצוינות שתערך באופן שבועי במהלך 30 שבועות, עד סוף השנה, התלמידים הצעירים, החלו סדנאות טרימסטראיליות, ללמוד סינית שפה ותרבות, דיבייט, מדעי חלל למצטיינים, ופרויקט טכנולוגי בחדר הקומיו-טק – רובוטיקה ותלת מימד.

ביום חמישי שעבר נערך אירוע TEDxAfulalIbrary, בנושא הורות למצוינות, בהנחיית ליאת זמרוני רוקח, וקבוצת הורים (אימהות אלופות), שבאו ללמוד מהרצאות טד ודיון במסגרת שולחנות עגולים איך הורה מחנך את הילד להיות מ"טוב"- ל"מצויין".  נפתחת קבוצת הורים למצוינות עפולה, לפרטים צרו קשר עם המרכז, דרך שחקים אנו רק בתחילת הדרך ומתכננים להרחיב את הפעילות לעוד תלמידי אתם מוזמנים לבקר אותנו בפייסבוק "מרכז מצוינות שחקים עפולה".