חואקין שוכמן: "ההפסד לב"ש? קיבלנו שיעור טוב להמשך"

בגלבוע/גליל לקחו קשה את ההפסד במחזור הפתיחה מול העולה החדשה מהדרום, לאחר ששמטו יתרון של 22 נקודות במשחק. ג'יימס קלי סיפק משחק מטורף: 29 נקודות ו-11 ריבאונדים. ביום ראשון נס ציונה תגיע לגן נר (19:35) צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

"הופענו למחצית הראשונה והפגנו משחק טוב שגלבוע/גליל צריכה לשחק במשך 40 דקות במהלך העונה הזו ולא במחצית אחת. קיבלנו שיעור לקראת ההמשך. מגיע ברכות לבאר שבע, אנחנו כמובן נלמד ונשתפר", כך סיכם קפטן גלבוע/גליל חואקין שוכמן את ההפסד המאכזב להפועל ב"ש במחזור הפתיחה של העונה, לאחר שהקבוצה מגן נר שמטה יתרון 22 נקודות בדרך להפסד 83:76.
"בפן האישי, אני צריך לקחת יותר אחריות", המשיך שוכמן, "כאמור במשחק הזה קבלנו שיעור ואני מתכוון להפנים ולהיראות טוב יותר במשחק הבא ולעזור לקבוצה להשיג ניצחון". הקבוצה של אריאל בית הלחמי פתחה מצוין ונראתה בדרך לניצחון, אבל ברגע שהדרומיים צברו ביטחון והעלו את רמת האינטנסיביות, המשחק השתנה לחלוטין.
ג'יימס קלי הראה שיש לקבוצה מחליף ראוי לזאק לידיי עם משחק נהדר שכלל 29 נקודות ו-11 ריבאונדים. אבל בלי מספיק עזרה מחבריו, זה לא הספיק לניצחון. גם בן אלטיט וטל קרפלס הציגו יכולת נהדרת עד ההפסקה, אבל כמו שאר הקבוצה, נעלמו אחריה. חניכיו של בית הלחמי יארחו ביום ראשון הקרוב (19:35) בגן נר את עירוני נס ציונה, שניצחה במחזור הפתיחה את ראשון לציון.

 

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|