חדר מצב חירום חדש בעיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק שדרגה ואבזרה במיטב הטכנולוגיה את חדר מצב החירום משם ייצאו ההנחיות של הנהלת העיר לצוותי החירום והתושבים בעת מלחמה או אסון טבע.
צילום: דוברות מגדל העמק

נערכים לכל תרחיש: עיריית מגדל העמק משדרגת בימים אלה את חדר מצב החירום העירוני שאמור להיות מאויש במקבלי ההחלטות בעתות חירום כגון מלחמה, נפילת טילים או אסון טבע כגון רעידת אדמה. חדר המצב החדש שמוקם במקלט מבנה העירייה יכלול שולחן עגול בו ישבו הנהלת העיר בראשותו של ראש העיר, סגניו, המנכ"ל, ראשי המכלולים בחירום וכן נציגי כוחות הביטחון וההצלה וממנו ייצאו ההנחיות לצוותי ההצלה בשטח ולתושבים.
עוד אובזר חדר המצב שעלות שדרוגו הינה כ- 150 אלף שקלים במערכת מולטימדיה בטכנולוגיה מתקדמת התואמת חדרי חמ"ל מודרניים על מנת ליצור מערכת אשר תיתן מענה מהיר וראוי לתושבי העיר בעת חירום. לצד חדר המצב המרכזי ישודרגו גם החדרים הסמוכים וביניהם של המוקד העירוני ובו מערכת המצלמות העירונית. בנוסף שדרגה לאחרונה הרשות חמ"ל גם במפעל "לוריאל" אשר שימש בעבר את פיקוד העורף ועתה שודרג לטובת מכלולי חירום הלוגיסטיקה והאוכלוסייה של הרשות בעלות של כ-100 אלף שקלים נוספים. הקב"ט העירוני, מוטי אבקסיס ציין כי שדרוג המרחב המוגן ואבזור חדר המצב בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הינם צעדים חשובים מאוד שיאפשרו לתת מענה מהיר ומציל חיים בעת חירום.