זריהן ינהל את המגרש בגבעת המורה: "עבודה מאתגרת"

עומרי זריהן העפולאי (34) ינהל את האצטדיון החדש בגבעת המורה: "מדובר במתקן ברמה גבוהה מאוד. מבחינתי המודל לחיקוי הוא עמית אשכנזי וכל מה שהוא עושה בשנים האחרונות באצטדיון העירוני"

"אני מקבל על עצמי עבודה מאתגרת ואעשה הכל בשביל להצליח. מבחינתי המודל לחיקוי הוא עמית אשכנזי וכל העבודה שהוא עושה בשנים האחרונות באצטדיון העירוני בעפולה עילית", כך אמר השבוע עומרי זריהן, תושב עפולה בן 34, שמונה השבוע למנהל האצטדיון החדש בגבעת המורה.

המגרש החדש בגבעת המורה נבנה על פי סטנדרטים גבוהים במיוחד ופתח את שעריו במהלך השנה האחרונה (מכיל 500 מקומות ישיבה). יש בו תנאים אופטימאליים עבור שחקנים והוא משמש בימים אלה כמגרש אימונים של הקבוצה הבוגרת ושל קבוצות מחלקת הנוער. בהמשך הוא צפוי גם לארח משחקים רשמיים של מחלקת הנוער.

"מדובר במתקן ברמה גבוהה מאוד שנמצא בלב שכונת גבעת המורה", אומר עומרי זריהן, "מתקן שיש בו הכל והוא לא נופל אפילו ממתקן האימונים של בית וגן. יש בו חדרי הלבשה, חדרי שופטים, מזנון, יציעים מסודרים, חנייה, שירותים ומחסן ציוד. בקרוב הולכים לקיים שם גם משחקים בשבת של מחלקות הנוער במטרה להוריד את העומס מהאצטדיון העירוני".