זנב לאריות: עפולה ונצרת עילית בתחתית של הפלייאוף העליון

הקבוצה של אופיר חיים חטפה תבוסה ביתית 0:3 מול הפועל ת"א בדרך להפסד שלישי רצוף. גורם בעפולה: "הסגל שלנו סחוט לגמרי". הקבוצה של ירון הוכנבוים רשמה הפסד שני רצוף אחרי שנוצחה 1:2 מול בית"ר ת"א/רמלה

הידרדרות בישורת האחרונה של העונה. עצם ההעפלה לפלייאוף העליון,   הן עבור הפועל עפולה והן עבור הפועל נצרת עילית-הייתה סוג של הצלחה או אם תרצו עמידה ביעד מרכזי. אלא שבמשחקי הפלייאוף העליון נראה כי לשתי הקבוצות אלה אין בינתיים מספיק אנרגיות וכלים בכדי למקסם את ההצלחה ולטפס במעלה הטבלה.
הפועל עפולה, שפתחה את דרכה בפלייאוף העליון עם התלהבות גדולה לאחר שני ניצחונות רצופים, בשבועות אחרונים נמצאת בירידה חדה ורשמה כבר שלושה הפסדים רצופים, כולל תבוסה משפילה 1:5 לבית"ר ת"א/רמלה והערב (ב') תבוסה ביתית 0:3 מול הפועל ת"א, שתשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה (כעת עפולה מדורגת במקום ה-8).
גם הפועל נצרת עילית רושמת עד כה יכולת מאכזבת במשחקי הפלייאוף העליון, לאחר שניצחה במשחק אחד בלבד מתוך חמישה (ניצחה את עפולה בדרבי 0:1). אחרי ההפסד במחזור הקודם מול אחי נצרת, החבורה של ירון הוכנבוים הפסידה הערב (ב') 1:2 לבית"ר ת"א רמלה (כעת נצרת עילית מדורגת במקום ה-7 בטבלה).
"לא נעים לספוג 8 שערים בשני במשחקים. הסגל שלנו פשוט סחוט וזה משפיע על התוצאות כנראה", אמר גורם בהפועל עפולה.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|