שובה מלכה משחזרת: "זה לא ברור מאליו בכלל כל שנייה שאני בחיים"

שובה מלכה, הצעירה ממגדל העמק שנדקרה תשע פעמים בפיגוע במרכז העיר עפולה סיפרה היום לראשונה מהמרכז הרפואי העמק בו היא מאושפזת, על תחושותיה, "זה נס עצום. "אני מרגישה שהדקירה היא לא משהו פרטי שלי אלא של כל עם ישראל", אמרה שובה

"אני מודה לשם שעשה לי נס ואני בחיים". כך, עם חיוך מלא אנרגיות חיוביות, סיפרה שובה מלכה, הצעירה שנדקרה בפיגוע הטרור בעפולה, על רגעי האימה שהיו מנת חלקה לפני כשבוע- עת הותקפה על ידי מחבל רצחני בסמוך לסניף בית הקפה ארומה בבירת העמק.
שובה, שהייתה בדרכה לבחינת בגרות באזרחות בטרם ארע הפיגוע עברה היום למחלקה הכירורגית בבית החולים העמק בעיר, לאחר ימים ארוכים במחלקת טיפול נמרץ.
כזכור, שובה נדקרה תשע פעמים על ידי המחבל נור שינואי מג'נין שנעצר זמן קצר לאחר הפיגוע ברחוב ירושלים בעיר.
"אני מודה לעם ישראל על התפילות שמאוד מחזקות אותנו", אמרה שובה, "אני מרגישה שהדקירה היא לא משהו פרטי שלי אלא של כל עם ישראל. זוהי תזכורת שאנחנו צריכים לגדול מזה ולעמוד יותר חזק. אני מבקשת שאנו צריכים להתרומם מהתפילות. יש לנו כוח גדול, זה מה שיחזק אותי ואותנו, התפילות. תודה רבה לכל מי שתומך בנו, זה נס עצום. זה לא ברור מאליו כל שניה שאני בחיים. תודה גם לכוחות הביטחון, אנחנו בטוחים שהם עושים הכל על מנת לשמור על ביטחוננו. תודה גם לצוות הרפואי המקסים של בית החולים ולחברות שלי וכל עם ישראל. יש לנו עם מתוק ומקסים", סיכמה שובה.

מתאוששת: שובה מלכה ואמה
מתאוששת: שובה מלכה ואמה

פרופ' דורון קופלמן, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים העמק הוסיף כי מצבה של שובה הולך ומשתפר בהדרגה, "היא צריכה להתאושש מפציעה מאוד דרמטית וקריטית. אין סכנת חיים יותר גדולה מזו. לשמחתנו היא מתחזקת. שובה תהיה איתנו עוד כמה ימים ואז היא תוכל להשתחרר לשגרת יומה בהקדם".
בין המבקרים את שובה היום היה גם אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק: "אנחנו חוזרים ואומרים תודה לקב"ה שהציל את שובה", אמר ברדה, "היא ניצלה בזכות ההורים שלה והמעשים הטובים שלהם. אנחנו מחזקים את ההורים. אנחנו מקיימים מצווה להפיץ את הנס בדרך של עירנות, לשמור על עצמנו ולהיות דרוכים".